Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3000
det har foregått endel merkelig i det siste. mange merkelige lyder i bakgrunnen når jeg ringer, tekstmeldinger på telefon og sosiale medier som tar opp til et kvarter før de kommer frem både når jeg sender og mottar. Telefonen min driver å fryser og skrur seg av, skjermen begynner å lyse og ikoner popper opp innimellom. og når jeg skulle laste ned noen bilder fra nettstedet 4chan så forsvant de fra nedlastningsmappen.
Du kan ikke vite om du blir overvåket. At man skal høre klikkelyder, skurring eller andre tegn på overvåking er bare gamle narkis-myter som er like umulige å avlive som at fly sprer chemtrails og at 9/11 var en konspirasjon.
Kanskje det er telefonen din det er noe galt med?
Trådstarter
5 0
er det ikke noe form for programm jeg kan bruke slik at jeg kan se om meldingene jeg sender på nettet blir åpnet før motakeren får det tilsendt?
Trådstarter
5 0
om jeg bruker en kryptert tunnel, ville det hjulpet?
Er du på nett så er du overvåket. Er du i lyssky miljøer og aldri på nett er du mest sannsynlig overvåket likevel.
Er du i lyssky miljøer og på nett så er du garantert overvåket.

Er du på nett så er du overvåket. Er du i lyssky miljøer og aldri på nett er du mest sannsynlig overvåket likevel.
Er du i lyssky miljøer og på nett så er du garantert overvåket.

Skal du unngå overvåkning må du få bedre venner og leve off-line.
Sist endret av frtoretang; 16. oktober 2014 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er vel ingen her som virkelig håper at TS blir overvåket?
Fake en melding hvor du planlegger et større narkokjøp eller terroraksjon, så vet du fort om du er overvåket.
Sitat av AkerUE Vis innlegg
Fake en melding hvor du planlegger et større narkokjøp eller terroraksjon, så vet du fort om du er overvåket.
Vis hele sitatet...
Ikke lurt, før du vet ordet av det sitter du i ditt eget fengslingsmøte hvor politiet ber om 4 ukers varetekt nettopp pga slike samtaler. Hendte med meg, politiet overvåket linjen min i seks måneder før de gikk til aksjon, de samlet opp mange rare samtaler og alt ble brukt meg.
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Ikke lurt, før du vet ordet av det sitter du i ditt eget fengslingsmøte hvor politiet ber om 4 ukers varetekt nettopp pga slike samtaler. Hendte med meg, politiet overvåket linjen min i seks måneder før de gikk til aksjon, de samlet opp mange rare samtaler og alt ble brukt meg.
Vis hele sitatet...
Regnet med at TS skjønte det. Utføres på eget ansvar :P
Mnja, alle kan jo være overvåket når som helst. De fleste tenker vist ikke så mye på det. Driver du med noe snusk så drit i å bruk telefon nå om dagen. Hadde Toska brukt vpn så hadde ikke politiet funnet han så kjapt i spania. Men om noe så har man like god eller bedre linje om den er overvåket.- Relevant:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...t-7713131.html
http://no.wikipedia.org/wiki/FRA-loven Mesteparten av datatrafikk ut av norge vil jeg tippe går ukryptert gjennom sverige.
det har foregått endel merkelig i det siste.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=CSefi7Pk-0U

Til glede for nye seere
Du kan ikke vite det, men vi er alle overvåket, hele tiden, døgnet rundt. Dog er det slik at noen er overvåket mye tettere enn andre.

Hvordan? All trafikk du gjør på nettet blir logget. Hver gang du drar minibankkortet vet noen hvor du har vært og hvor mye penger du har brukt. Kjøper du noe på nett med det kortet kan man finne ut hva du har kjøpt og fra hvem. Når du reiser er det mulig å finne reiseruten din grunnet basestasjoner mobiltelefonen sjekker inn på. Eksemplene kan fortsette mye lenger.

La meg gi et eksempel: Google Earth. Der kan man gå så langt ned at på min adresse kan jeg se at jeg var hjemme da de tok bilde siden bilen min sto der. Jeg så solsengene på plena mi. Google Earth ligger åpent på nett til alles forlystelse. HVA tror du da de mektikste etteretningsnasjonene kan ta av bilder, når det som er tigjengelig for alle kan vise mennesker? Dude, de kan snart se gjennom kjøkkenvinduet ditt hva du spiser til middag, om de ikke allerede kan.

Ja, du er overvåket.
Ekstra pga kriminalitet? Usikkert, har du grunn til å tro det? Isåfall: Ja, du er overvåket.
Er vel drøyt å påstå en blir overvåket selv om ting blir logget..

mistenker du overvåkning og du må bruke internet/sms så er heftig kryptering svaret..

Men sant som dem sier her..du merker ingenting om du blir digitalt overvåket.


..Fankern er det dem har gjort med besvaring her nå da? Send inn hurtigsvar 2 ganger.. nice. + ved endring henger det seg..trykk enda engang så funker det.
Sist endret av thundercat; 16. oktober 2014 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AkerUE Vis innlegg
Fake en melding hvor du planlegger et større narkokjøp eller terroraksjon, så vet du fort om du er overvåket.
Vis hele sitatet...
haha,det gjorde jeg og en kompis når han var dealer og vi var sikre på at dem overvåka hans tlf siden de spana utenfor huset osv... de kom kjørende innom flere av de stedene vi skulle møtes for å "kjøpe/selge" hekkere xD