Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 961
Hei

Kom over noen som solgte noe som skulle være helt ren amfetamin, som en stein. Ikke vært borti dette før så jeg knuste det nå bare opp så fint jeg kunne, merket det var fuktig. La ut på et brett med bakepapir for å tørke. Etter kort tid veide jeg det opp og det var minket ganske mye på vekten.

Ble litt bekymra og hørte med dealer jeg hadde kjøpt av, han sa det måtte blandes ut med feks kreatin. Men det måtte blandes med en gang, før jeg tørket. Dette var ikke jeg klar over men jeg blandet inn ca 25% kreatin og fikk det fint. Prøvde et par linjer men var langt under hva jeg hadde forventet. Svei lite og var lite virkning.

Han mener det var stor tabbe og at "juicen" som forsvant når jeg knuste opp rocken med ren amfetamin var den som gir mest virkning/rus. Mener at kreatinen må blandes inn med en gang for å trekke til seg denne "juicen" jeg mistet. Kan dette stemme? Selvfølgelig umulig for dere å vite hva denne steinen faktisk inneholdt, men for meg luktet det ihvertfall lignende kjemisk som god speed jeg har hatt før.
Vel.. litt underlig siden helt ren amfetamin er luktfritt..
Hadde aldri trengt å blande ren amfetamin med "kreatin" i utgangspunktet, høres poengløst og latterlig ut.
Da er den ikke så ren, fordi han har sikkert cutta den allerede. Lukter det støvblomster, eter og startgass..så skal det også sies at den er langt i fra rein. Som nevnt ovenfor så skal ren amfetamin lukte null og niks.
Shady fyr med latterlige påstander med andre ord.