Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1138
Var for et par måneder siden på tur rundt om kring i Asia for å lage musikkvideo for Store P fra A-laget. Første videoen sluppet er til singelen VIKJE VÆRE I DIN VERDEN.

Gled dere til å høre resten av albummet!

Her er videoern!
Fantastisk låt og pen video! Big up yaself!
Kul video, er det HK?
fantastisk bra
swagmaster
surrrr's Avatar
Trådstarter
Takk for gode tilbakemeldinger! Ja,dette er blant annet filmet i Hong Kong, Taiwan og Tokyo. Se opp for flere videoer i ukene som kommer.

Til opplysning så har Store P releasekonsert på Blå i Oslo kommende fredag, skaff dere billetter før det blir utsolgt!
Fjortisrapping er ikke helt min greie. Hvis man skal rappe så burde man virkelig la auto-tunen ligge i skuffa, det passer virkelig ikke inn i rap. Dette ødela hele opplevelsen av låta. I tillegg var leaden megastygg. Alt i alt var låta grønnjævlig, en grei rapper som har blitt rævpult av han som produserte og miksa låta.

Videoen var helt grei, ikke kjempebra men ikke dårlig heller. Ikke spesielt kreativt akkurat, men det funker til sitt formål.
Litt enig med Skeetonez her, men konseptmessig fungerer det tydeligvis.Det er jo flere som liker enn "ikkeliker" låta.
Personlig savner eg variasjon i vokalbruk. Som å bare tune hook og å ikke hviske* gjennom alle versene.

Om det bare er feedback på video eller bare promotering du er ute etter vet eg ikke, men alt i alt var det et bra resultat
Lykke til videre!