Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2233
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt heroin i Brugata ved et par anledninger de siste dagene. Ja jeg vet, så spar meg vær så snill for moralisering. Fikk en brun type første gangen som kicka som bare det. Ble veldig rusa og fin. Deilig.
I dag fikk jeg en beige en. Føler ikke den gir samme grad av rus. Er det kvalitetsforskjell på fargene? Måler ikke opp nøyaktig så tar det på øyemål. Finnes det en regel som sier brun er bedre enn beige, og black tar er bedre enn en annen osv?
Det finnes absolutt ingen gode svar på spørsmålet ditt.
Dealere farger etter hva ryktene sier er "bra", så for å avlive diskusjonen om farge, konsistens og lukt - Ingen vet, fordi det finnes ingen svar.
Forskjellige batcher(farger) gir selvfølgelig forskjellig rus, men å basere dosering på farge er utrolig teit og frarådes på det sterkeste.
Det finnes absolutt ingen "regel" på hvilke farger som er bra.
Anonym bruker
"Tykk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må bare si, er mye dritt på brugata. Kjenner folk som har fått fentalyn i heron
Rett fra produsenten er hvit sterkest, brun på andreplass og black tar på siste. Black tar kommer stort sett fra Mexico og er ganske sjeldent i Europa. Tradisjonelt har vel hvit (china white) opphav i sørøst-Asia, mens brun kommer fra Afganistan.

Til Norge kommer det stort sett brun heroin fra Afganistan. Gjennomsnittlig renhet på beslag de siste årene har vært under 20%, så om heroinen er rosa, grønn eller brun er vel mest avhengig av hva langeren har i matskapet. Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til noen konsistent korrelasjon mellom farge og virkning.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte brun type forrige uke på Brugata, dritbra