Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1553
Har gratis "007 Spy Software". Har tenkt til å bruke denne på noen pc'er. Lurer derfor på noen ting:

1. Skal bruke den uregistrert så etter mine 15 dager har utgått vil det da komme opp en melding på skjermen som sier at jeg må registrere meg?
2. Kommer det opp en melding på skjermen når jeg har tastet inn så og så mange bokstaver\tall?
3. Har du noen tips til andre Keyloggere som er gratis?
Google -> "free keylogger" +download
Hvis du ikke skjønte det så mente jeg en bestemt ikke en tilfedig som man finner
Hvis du ikke skjønte det så mente jeg at det var ett svar til spørsmål 3.

Hvis du søker på forumet så finner du også navn på andre key loggere.
Sist endret av Cybergasm; 27. mars 2006 kl. 23:46.
usertitle import
bleh's Avatar
Perfect Keylogger anbefales på det sterkeste. Det skumle er at den funker nesten litt for bra...
Hvis du melder deg inn her Suck-o.com finner du en del keyloggers. Er ikke sikker på om de er bra ennå for har ikke testa de ennå men tror nok at ihvertfall noen funker så hvis du prøver deg frem finner du nok noen.


Edit: Du finner dem under Nedlastnings siden hvis du ikke skjønte det.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
På hvliken måte fungerer de? Laster de det opp på nettet, må man ta dem ut av maskina manuelt?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du finner en vakker keylogger på www.download.com som heter "Family Keylogger"... Den jeg bruker på skolen =)
Jeg bruker Blazingtools Perfect Keylogger, som jeg synes er veldig bra! Stealth og alt mulig du kan ønske deg...

For å få full access til programmet må du registrere det... Hvis du trenger serial, så bare gi meg et pling
▼ ... over en uke senere ... ▼
KGB Keylogger! funker meget fint