Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1826
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, som sittelen sier så har jeg noe veldig klissete og myk hasj, som sitter fast i plastfolien.
Når jeg skal prøve å skrape det ut eller pirke det av så har plastfolien en tendens å bli med i små biter.

Om jeg får ut alt så sitter jeg sikkert igjen med en fem gram, men plasten og oljen sitter for godt sammen. Tar ikke sjangsen på å kanskje få i meg noe toksiske plast gasser.

Har dere noen ideer på hva som kan løse opp hasj? har hørt at butan gass og aceton kan løse det opp slik jeg kan tilsette det i tobakk eller lage THC olje?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om dette er den beste løsningen, men når jeg har hatt det samme problemet så har jeg latt hasjen ligge på benken en dag så den tørker litt. Da går det som regel veldig greit å få av hasjen
Har selv brukt fryser med hell.
legg det i frysern din en time eller 2, før du pirker/skraper det av
Alltid fungert når jeg har fått smørje i klippspose
Lykke til.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okey, hadde personelig ingen trua på fryseren, men da prøver jeg det Kanskje skrape av plasten når smørja har blitt hard nok.
Trikset er vel å være tolmodig.
Ikke bruk aceton. Det løser opp plasten.
Hvis ikke hasjen er alt for klissete kan du prøve å ta en klump med hasj som du presser mot plastikken slik at griseriet henger fast på klumpen.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Det burde vært dødsstraff for å selge mjukis i plast. Hvorfor ikke bruke vanlig sigarettpapir... Frysern funker best, så godt som alltid. Om du har dårlig tid kan det også fungere med å varme det opp svært forsiktig.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke allerede har revet plastikken i biter, så funker det fint å brette den i 2, og rive dem fort fra hverandre. Da sitter alt igjen på den ene siden. Så gjentar du til det har samlet seg i en liten klum.
Kanskje litt vanskelig å forstå, men..
Den typen hasj skal oppbevares i kjøleskap. Gjør det enklere å jobbe med.