Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 878
Hei! har fått skaffa meg en 2mg rivotril pille først og fremst for å se hvordan den virker på angsten min, men etter å ha lest litt om det her inne på forumet om folk som har opplevd blackout og andre fæle ting så er jeg ganske skeptisk til å prøve. noen som kan si noe om hva slags effekt jeg kan forvente, hvordan jeg best skal sikre meg at ting ikke går ute av kontroll osv?
Får ikke blackout eller en bemerkningsverdig rus på kun en 2mg tabelett.. det funker fett om du vil sove.
Sist endret av påfarten; 28. november 2016 kl. 20:55.
Får bra funk et par dager. Husker det meste så lenge du ikke drikker.
Vit at det sitter i ganske lenge og du vet ikke at du er påvirket før du er tøff i trynet og sier noe du angrer på.
Kjører du bil så kan du bli aggressiv på gassen.
Om du ikke blander med alkohol skal det nok gå helt fint.
Sett folk på fylla som har null erfaring med rivo som rett og slett blir stygge i oppførselen på så lite som 1 pille.
Det som er skummelt er som sagt av andre at du ikke merker selv at du er påvirket, og munner kjører i et sett uten at du tenker over det. Prøv å vær obs på dette, og ikke drikk alkohol.
2mg rivotril burde ikke gi blackout eller noen av de fæle bivirkningene du beskriver. Hold deg til terapeutisk dose og ikke bland med alkohol