Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3344
Hei. Er på utkikk etter etter replica Louis Vuitton bagger og dvs slike ting. Noen som vet av noen plasser som jeg får tak i nærmest identiske produkter? Har vært i Kina, Bejing et par ganger og har da funnet nærmest identiske produkter men klarer altså ikke finne noe som helst over internett.

Har du et tips? Kom gjerne med det!!
Ebay? titegn
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Ebay? titegn
Vis hele sitatet...
Det er mye juggel og drit på ebay, men akkurat falske merkevarer er det lite av. De er nok ganske nøye på de største merkevarene som Louis Vuitton og lignende - aliexpress (som er en enda mer tacky og global versjon av ebay) hadde heller ingenting når jeg søkte.
Du vil finne masser av replica/1:1's/backdoor produkter på nett, men du må lete litt. Aliexpress har hatt en cleanup av butikker som selger fakes. Det samme har DHgate, men det betyr ikke at de som selger varer der ikke selger igjennom andre kanaler. De beste replicaene finner du hvis du spør om kataloger til seriøse suppliers på fks. DHgate, så tar man betaling og bestilling over Line/Facebook og betaler med Paypal. Hvis du ikke finner noe i det hele tatt selv kan du sende PM så skal jeg sende noen lenker.
Hvorfor kjøpe replica? Visst man ikke har råd til å kjøpe f.eks Louis Vuitton, prada, gucci osv hvorfor ikke kjøpe noe annet?
Visst du absolutt vil ha "High end" merke, bare spar til du kan kjøpe det ekte
Benjizz's Avatar
Trådstarter
28 0
Sitat av Keegasus Vis innlegg
Hvorfor kjøpe replica? Visst man ikke har råd til å kjøpe f.eks Louis Vuitton, prada, gucci osv hvorfor ikke kjøpe noe annet?
Visst du absolutt vil ha "High end" merke, bare spar til du kan kjøpe det ekte
Vis hele sitatet...
Handler ikke om det, jeg har nok bedre råd enn mange å eier mye ekte Louis Vuitton etc. Handler mer om at jeg vil ha flere forskjellige produkter, i ekte og fake så jeg kan regulere på det.
Du kan sjekke om du finner noe her: http://www.salehandbags.co.uk/
Sist endret av Keegasus; 8. august 2016 kl. 02:50.
Ioffer.com har endel replika varer. Handlet derifra før så siden er legit, men det er tonnevis av forskjellige selgere så husk å sjekke reviews før du handler.
Sitat av Benjizz Vis innlegg
Handler ikke om det, jeg har nok bedre råd enn mange å eier mye ekte Louis Vuitton etc. Handler mer om at jeg vil ha flere forskjellige produkter, i ekte og fake så jeg kan regulere på det.
Vis hele sitatet...
Bruker selv juggel til hverdags selv om jeg har ekte greier liggende.
Dronning Elizabeth går ikke rundt med de ekte kronjuvelene på seg heller.
Er liksom bare mindre stress når du kan drite i om noe blir borte.
Benjizz's Avatar
Trådstarter
28 0
Sitat av Neptunia Vis innlegg
Bruker selv juggel til hverdags selv om jeg har ekte greier liggende.
Dronning Elizabeth går ikke rundt med de ekte kronjuvelene på seg heller.
Er liksom bare mindre stress når du kan drite i om noe blir borte.
Vis hele sitatet...
Helt sant, samtidig er det gøy å regulere på ting selvom noen av greierne er replica.

ioffer, dhgate etc virker som de ikke har noe veldig bra replica. Jeg er på utkikk etter noe som er nærmest helt identiske. Uansett, takk folkens!
Kjøper du mindre mengder vil du kunne få dem inn til Norge, da innførsel av replika til privat bruk er lovlig. Grensen for når det anses som kommersiell innførsel ligger på ca 10 eksemplarer.
Vær dog oppmerksom dersom du har dem med deg på ferie - det er tollmessig ansett som innførsel når du har dem med deg inn i et annet land, og blant annet i Italia kan du få ganske solide bøter for å ha replika-varer.