Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1214
Hei. Jeg hadde planer om å bestille meg WWE 13: Stone Cold versjonen, helt til jeg gikk på SpaceWorld for å høre om de kunne bestille det for meg. (Det blir kun utgitt i USA) Men det kunne de ikke. Men før jeg fikk så sa han bak disken at vist jeg skulle bestille det selv, så måtte jeg sjekke om jeg har en "sonefri" PS3. Det har jeg ikke. Han sa at vist jeg ikke har det, er det liten sannsynlighet for at jeg vil få spillet til å funke på min PS3. Er det noen muligheter får å gjøre PS3-en sonefri?

Håper på svar så fort som mulig! :-)
Er ikke alle PS3-spill sonefri da? Hvis jeg ikke husker helt feil.
Trodde også at det kun var Xbox og Wii som hadd PAL og de greiene der, og ikke PS3..?
Apofis's Avatar
Trådstarter
41 3
Det er dessverre det jeg ikke vet. Men han mente at jeg ikke ville kunne spille spillet på PS3-en jeg har.. Må den chippes?
PS3 ER sonefri. Alle spill skal funke på alle konsoller.
Apofis's Avatar
Trådstarter
41 3
Ok. Så er det bare DVD-er som går ikke er sonefri da? Leste noen innlegg om DVD og BR på på PS3 om soner osv.
Ja og nei: http://en.wikipedia.org/wiki/Regional_lockout#Sony

Det ser ut til at du skal kunne spille det spillet du snakker om uten problemer samme hva, derimot ER det en mulighet for region-lock også på PS3, men til nå er det visstnok bare ett spill som har blitt gitt ut med region-lock.
Apofis's Avatar
Trådstarter
41 3
Okei, da forstår jeg :-) Tusen hjertelig takk for hjelpen!