Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1696
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen måneder siden fikk jeg tak i det jeg trodde var amfetamin. Pulveret var litt gulaktig og luktet krydderaktig (kardemomme lignende?). Reagerte spesielt på lukten, da den ikke hadde den velkjente blomsterduften. Jeg var i sterk tvil, men godt full også, og bestemte meg for å prøve en liten liner.

Jeg sniffet det, og reagerte på at effekten ikke kom med en gang, slik den pleier å gjøre med amf. Ventet litt og gikk tilbake og sniffet mer. Holdt på sånn en stund, og plutselig er klokken 14 på dagen. Formen var ikke spesielt dårlig, bare litt sliten.

Jeg og kameraten min som tok det, bestemte oss for å ta litt mer samme kveld. Plutselig er det gått to dager. I mellomtiden har vi vært på fest med det vi trodde var mennesker. Vi lurte på hvorfor de ikke snakket. Både meg og kameraten min har hatt en følelse av å ha vært flere forskjellige steder rundt om i byen - til tross for at vi ikke gikk utenfor døren. Hallusinasjonene var helt reelle. Jeg innbilte meg at jeg var blitt dopet ned, voldtatt, kidnappet og at kameraten min hadde en finger med i spillet. Jeg gikk inn i en slags psykose hvor jeg trodde det var avlyttingsutstyr i hele rommet, mennesker som gjemte seg bak kroker og lignende. Var helt skjelven og var sikker på at noen var ute etter oss. Jeg skulle til å ringe politiet, men gjorde heldigvis ikke det.

Er klar over at metaamfetamin er mer potent enn amf, men med tanke på lukt, farge og hvor lang tid det tok før jeg kjente virkning, kan det ha vært tilsatt noe annet i?
"All" amfetamin inneholder en del metamfetamin.
Lurer på om ikke begge gikk i makkapsykose.

Slikt skjer når man er våken litt for lenge på meth.
Sist endret av SkammeligNykter; 15. mars 2018 kl. 18:15.
Jeg har brukt amfetamin/metamfetamin om hverandre og kjenner ingen forskjell i effekt annet enn hvor lenge man holder seg våken.

Den eneste måten å vise forskjell på amfetamin/metamfetamin er å bruke Simons Reagent ( http://bunkpolice.com/simons-reagent-kit/ )
Den vil bli blå, på metamfetamin og uforandret farge på amfetamin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For noen måneder siden fikk jeg tak i det jeg trodde var amfetamin. Pulveret var litt gulaktig og luktet krydderaktig (kardemomme lignende?). Reagerte spesielt på lukten, da den ikke hadde den velkjente blomsterduften. Jeg var i sterk tvil, men godt full også, og bestemte meg for å prøve en liten liner.

Jeg sniffet det, og reagerte på at effekten ikke kom med en gang, slik den pleier å gjøre med amf. Ventet litt og gikk tilbake og sniffet mer. Holdt på sånn en stund, og plutselig er klokken 14 på dagen. Formen var ikke spesielt dårlig, bare litt sliten.

Jeg og kameraten min som tok det, bestemte oss for å ta litt mer samme kveld. Plutselig er det gått to dager. I mellomtiden har vi vært på fest med det vi trodde var mennesker. Vi lurte på hvorfor de ikke snakket. Både meg og kameraten min har hatt en følelse av å ha vært flere forskjellige steder rundt om i byen - til tross for at vi ikke gikk utenfor døren. Hallusinasjonene var helt reelle. Jeg innbilte meg at jeg var blitt dopet ned, voldtatt, kidnappet og at kameraten min hadde en finger med i spillet. Jeg gikk inn i en slags psykose hvor jeg trodde det var avlyttingsutstyr i hele rommet, mennesker som gjemte seg bak kroker og lignende. Var helt skjelven og var sikker på at noen var ute etter oss. Jeg skulle til å ringe politiet, men gjorde heldigvis ikke det.

Er klar over at metaamfetamin er mer potent enn amf, men med tanke på lukt, farge og hvor lang tid det tok før jeg kjente virkning, kan det ha vært tilsatt noe annet i?
Vis hele sitatet...
Selvsagt kan det ha vært noe annet i...
For meg høres det ut som et research chemical(1) eller at dere begge var i grenseland til psykose før dere tok det(2).

Jeg tipper nr 1.
Hvis du kjøper et pulver i fylla, er dette av personer du stoler på?
Hvis du kjøper pulver på gata, eller av personer du ikke kjenner, tester du dette med testkit?

Research chemicals er et voksende problem. Naivitet og fornektelse blandt forbrukere er med på å forsterke problemets skala og skadeomfang, det sier seg nesten selv.

Alkohol blandet med uidentifiserte stoffer med uidentifiserte virkninger og bivirkninger. Ikke overraskende resultat av den kvelden.