Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4570
The Chosen One
IchySticky93's Avatar
19 1
Til og starte med så vet jeg at alkohol og piller ikke er en god kombinasjon :P

Har siden morgenen idag tatt 90g sobril og 40g mogadon.
Har også hatt 3-4 liter øl. (har ferie :P)

Sluttet med weed for 3år siden og jakter enda på en high som tilsvarer det :P

sobril og mogadon er på resept (angst og psykose) pga "udefinert psykose" (er under utredning)
Psykosen skyldes ikke cannabis, men fra problemer før det.

"Rusen" min for øyeblikket tilsvarer 2-3 halvlitere med øl

Har 1-2 måneders opphold mellom hver periode med benzo og ett "normalt" forhold til alkohol.

Spørsmålet mitt er egentlig om jeg har for høy toleranse eller liknende?

PS. Cannabis er utelukket pga løfte til samboer.

Tror jeg tar kveld nå vet ikke om jeg skal skylde det på benzo eller alkohol.
Vært våken i 29-30 timer
Håper på svar imorgen
Natti natt
Sist endret av IchySticky93; 17. juli 2016 kl. 07:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres ut som letteste løsningen er å justere litt på løftet du har med din samboer.. - Så lenge du holder deg innenfor rimelighetens grenser, og ikke lar det gå utover noe annet, så burde det jo ikke vært noe problem?? Er vel bedre med litt cannabis enn piller og alkohol?

Sov godt.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av junkiebum Vis innlegg
Høres ut som letteste løsningen er å justere litt på løftet du har med din samboer.. - Så lenge du holder deg innenfor rimelighetens grenser, og ikke lar det gå utover noe annet, så burde det jo ikke vært noe problem?? Er vel bedre med litt cannabis enn piller og alkohol?

Sov godt.
Vis hele sitatet...
Handler vel at cannabis er ulovlig. Alkohol er lovlig, samme er pillene han får på resept. Samboeren er nok bekymret for at kjæresten skal havne utpå ved å oppsøke kriminelle miljøer eller bli tatt av politi.
▼ ... over en måned senere ... ▼
The Chosen One
IchySticky93's Avatar
Trådstarter
19 1
Beklager meget seint svar, bryllup and stuff! mye arbeid :P
Tror Mexxy traff spikeren på hodet
har fått imovane i tilegg til forrige rus + kodein
blir litt drita skrift av meg her pga i am "fucked up" atm

men fra spøk til revolver!
hver gang jeg får spennende piller så har jeg blandet dem me lite granne alkohol 1-3 øl eller 1-2 glass med whisky
Idag har jeg tatt 2 stk Pinex Forte, 2 stk Klonanazepam og til nå 2 glass whisky

Repport Out!

mvh Ichy Sticky

PS. Har hørt at "benzo" og opiater slår godt ut sammen og vet at alkohol er en farlig/morsom blanding da det forster virkestoffer i de to andre
Er egentlig enig med junkiebum. Skjønner at cannabis er ulovlig og at kjæresten din ikke vil at du skal røyke og være med i feil miljø/folk, men om du leter etter noe som tilsvarer cannabis så burde du ikke hive i deg fullt av piller og kjøre nedpå med alkohol. Du skriver selv at du vet det er en farlig kombo, så si det til kjæresten din at det er bedre å ruse seg på cannabis enn piller og alkohol. Du vet hva som skjer med kroppen din ved langvarig bruk av opiater og benzo, mye bedre å fyre i gang en jonas og to til dagen. Det skriver du jo faktisk svart på hvitt her. Skjønner jo også at det er noe du helst ikke vil snakke med kjæresten din om, men jeg tror det ville gjort deg og henne en stor tjeneste for senere i livet. Var ikke ment som noen moralpreken, tenker bare på hva som ville vert best, bruker selv opiater her og der, noen ganger i lengte perioder, det er ikke noe jeg ville anbefalt, mye bedre smertelindring og rus av cannabis. Dette er bare hva jeg ville gjort i din situasjon om jeg absolutt måtte ruse meg på noe hver dag.
Sist endret av slappegodt; 17. august 2016 kl. 03:42.
The Chosen One
IchySticky93's Avatar
Trådstarter
19 1
har i tider etter slutt av cannabis slitt med brukne lem.
2 fingre og 1 stk ankel. har aldri før i hele mitt liv knukket noe.

Har hintet for samboeren min at dette er noe som bedrer psykosen min (noe jeg vet det gjør) og noe som muligens kan bedre hennes situasjon, ME/CFS.
Vil selvfølgelig ikke presse henne til og "prøve" weed, men noen ganger i hverdagen så tenker jeg "Weed, hadde gjort susen"
beklaga dialekt tidligare.
Alt jeg har rukket nevnt tidligere har hendt iløpet av 1-2 år etter jeg sluttet med weed. Er mye mer urolig og aggresiv som langtidsvirkning etter dette.

Har selv ikke opplevd verre perioder tidligere.
håper dett er noe som kan ha en positiv effekt på henne ellers.

btw! weed er ikke det letteste og få tak i uten og tre tilbake til mitt gamle miljø. liten by
Sitat av IchySticky93 Vis innlegg
btw! weed er ikke det letteste og få tak i uten og tre tilbake til mitt gamle miljø. liten by
Vis hele sitatet...
Nå som du har holdt deg så lenge (1-2 år) så kan jeg virkelig anbefale deg og holde ut et par mnd til. Gå til innkjøp av dyrkeutstyr og frø, så begynner du og dyrke ditt eget uten å måtte gå tilbake til miljøet. Lurt å høre med sjefen om du får lov først, men med litt godsnakk og å vise til diverse artikler som viser hvordan innvirkning marijuana har på deg.

Da har du din egen pot, kontinuerlig om ønskelig, så lenge dere begge holder kjeft om dyrkingen og holder det for seg selv. Lykke til
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Nå som du har holdt deg så lenge (1-2 år) så kan jeg virkelig anbefale deg og holde ut et par mnd til. Gå til innkjøp av dyrkeutstyr og frø, så begynner du og dyrke ditt eget uten å måtte gå tilbake til miljøet. Lurt å høre med sjefen om du får lov først, men med litt godsnakk og å vise til diverse artikler som viser hvordan innvirkning marijuana har på deg.

Da har du din egen pot, kontinuerlig om ønskelig, så lenge dere begge holder kjeft om dyrkingen og holder det for seg selv. Lykke til
Vis hele sitatet...
Holder med MasterOfNone med denne ideen! Eneste er at du må overtale kjæresten din til å dyrke i huset, men om hun ser at cannabis faktisk hjelper for deg så kommer jo kjæresten din til å syntes at det er greit. Lykke til! -slappegodt
The Chosen One
IchySticky93's Avatar
Trådstarter
19 1
Hei

er tilbake ikveld
Cannabis gjorde meg definitiv bedre de årene det pågikk.
Men problemet med min fru er hun er overbevist at denne Psykosen er utløst av weed(noe som jo kan skje, har jeg hørt)
Jeg, psykolog og overlege nermer oss avsluttningen på utredningen våres angående Psykosen. Har tidligere brukt Abilify i forksjellige doser(uten hell), og Seroqul/qvetiapin fra 25mg/200/600/1200mg. sistnevnte med litt hell, men fyttigrisen den slår deg ut, endte med at den dekka meg på natten når det var mulig og ta den.

Får se senere om Weed kan dyrkes i dette hus. Utleier er jo trossalt "narkis"

Takk for fantastiske svar

personlig "litt" mer edru idag

PEACE!

er btw ikkje kjæreste lenger. Vi ble gift nylig så blir min hustru

kan det meste av dyrkeutstyr og verdier pga har vært borti dette tildigere, men har forliten kapitral til og starte noe sånt :P
Sist endret av IchySticky93; 18. august 2016 kl. 03:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gratulere te dæm 2an nygifte!
The Chosen One
IchySticky93's Avatar
Trådstarter
19 1
Sitat av Smørkoktkake Vis innlegg
Gratulere te dæm 2an nygifte!
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig takk
Var tidenes morsomste kveld!
Masse fine gaver og masse gratulasjoner

Angsten var på topp, men ble overgått av min fantastisk nydelige brud som va mitt ankerpunkt gjennom hele vielsen
Sist endret av IchySticky93; 18. august 2016 kl. 03:31.