Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3878
Går det greit?
Trenger søvn og tatt kokain - sovner jeg relativt ufarlig med en zyprexa?
Sliter du med å sove etter å ha tatt kokain?
Hvis det er god kola, sover jeg som en stein etterpå, men mulig din er kuttet med et amfetamin av noe slag..
Men ja, zyprexa bør sende deg til drømmeland, det eneste negative er en hangover, men den knekker du med litt morgen gymnastikk og 3 kopper kaffe.
Sist endret av PurFaen; 28. juni 2016 kl. 00:35.
Litt avsporing her;
Noen som vet om det er ufarlig med en lav dose tolvon for å få sove, kun få timer etter amf? Regner med det går fint men kan nå forhøre meg ''just in case''
Sitat av påfarten Vis innlegg
Litt avsporing her;
Noen som vet om det er ufarlig med en lav dose tolvon for å få sove, kun få timer etter amf? Regner med det går fint men kan nå forhøre meg ''just in case''
Vis hele sitatet...
ha prøvd tolvon for å lande, det var ikke sterkt nok til å knekke meg, men var super overjustert.
Men er ganske sikker på at det ikke er farlig ivertfall...
Det beste for å knekke speed er seruqel i mine øyne..
Sitat av PurFaen Vis innlegg
ha prøvd tolvon for å lande, det var ikke sterkt nok til å knekke meg, men var super overjustert.
Men er ganske sikker på at det ikke er farlig ivertfall...
Det beste for å knekke speed er seruqel i mine øyne..
Vis hele sitatet...
Har bare tolvon tilgjengelig, vanligvis funker bonge med good brun bra for å sovne, men er helt tom.. problemet med tolvon er jo at jeg ikke merker trøttheten sige på, må ha øynene lukket og være ''klar'' til den inntreffer etter 1-1,5 time, men man tar det man har får bare ha rolig/lav musikk på øret og ta tålmodigheten i bruk når jeg kommer så langt.
Og husk å unngå å nappe løken, ikke lett når man er speeda og har en pc tilgjengelig, plutselig har du et runkemaraton på fjorten timer
hadde en kompis som skulle ut å "pisse" på hyttetur, han sto ute i sikkert 10 timer
Sist endret av PurFaen; 28. juni 2016 kl. 04:58.
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Og husk å unngå å nappe løken, ikke lett når man er speeda og har en pc tilgjengelig, plutselig har du et runkemaraton på fjorten timer
Vis hele sitatet...
Hahah vel, så lenge amfen ikke gir meg så heftige bivirkninger at det plutselig vokser en kølle ut mellom lårene på meg, er jeg nok safe
Sitat av påfarten Vis innlegg
Hahah vel, så lenge amfen ikke gir meg så heftige bivirkninger at det plutselig vokser en kølle ut mellom lårene på meg, er jeg nok safe
Vis hele sitatet...
hahah den så jeg ikke komme!
Hold deg unna nattbordskuffen og grønnsakskuffen i såfall
Av erfaring er det viktig å holde pulsen så lav som mulig hvis man vil sove, meditering funker av og til.
Sitat av PurFaen Vis innlegg
hahah den så jeg ikke komme!
Hold deg unna nattbordskuffen og grønnsakskuffen i såfall
Av erfaring er det viktig å holde pulsen så lav som mulig hvis man vil sove, meditering funker av og til.
Vis hele sitatet...
Haha tror jeg skal klare å holde meg borte fra den ''fristende'' grønnsakskuffen ja .. off nei meditering er ikke helt min greie, kjenner jeg blir rastløs bare av tanken på slik ''påtvungen ro'' noen andre gode ''lavpuls' forslag på lager?
Bare det å ligge stille i sengen, og ha det helt mørkt og stille, gir deg kvalitets hvile selv om du ikke sover helt..
propp i deg maange tolvon og, de er ikke toksiske så det skader ikke, utenom en hangover..
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Bare det å ligge stille i sengen, og ha det helt mørkt og stille, gir deg kvalitets hvile selv om du ikke sover helt..
propp i deg maange tolvon og, de er ikke toksiske så det skader ikke, utenom en hangover..
Vis hele sitatet...
Det jeg var redd for, men får gå enten det, eller så tar jeg bare noen striper til og utsetter søvnen til ikveld men skal nå prøve før jeg gir inn til fristelsen