Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 11319
Er det noen som vet av noen trygge sider å handle fake Ray Ban briller fra? Helst med PayPal, slik jeg slipper at det trekkes fra xxxx,- kroner fra kortet mitt. Ikke kom med moral preken at det er verdt å legge i en tusenlapp i briller, jeg er student og driver med idrett så jeg har andre ting å bruke penger på
Ebay har plenty av fake ray ban, det er som regel de som har selger lokalisert i malaysia etc.
Er det Slike du tenker på?
Personlig bruker jeg ioffer.com og passer på at folkene jeg kjøper fra har greit med feedback.
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ebay har plenty av fake ray ban, det er som regel de som har selger lokalisert i malaysia etc.
Vis hele sitatet...
Er dårlig med fake på eBay, har sjekket rundt og finner sider, men stoler fint lite på de.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Er dårlig med fake på eBay, har sjekket rundt og finner sider, men stoler fint lite på de.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det egentlig? Ligger jo tonnevis av billige Ray Ban briller på eBay.

Her er et par for 20 dollar, gratis frakt.

Ray Ban briller fra Kina som koster 100 kr er nok ikke ekte varer. Selgeren har 104 tilbakemeldinger, 100 % positiv, men du velger jo selv hvem du stoler på og ikke. Jeg har selv aldri hatt noen problemer med noen jeg har handlet med via eBay.
Sist endret av staM; 13. mai 2011 kl. 21:34.
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Sitat av staM Vis innlegg
Hva mener du med det egentlig? Ligger jo tonnevis av billige Ray Ban briller på eBay.

http://cgi.ebay.com/AVIATOR-RB3026-U...item2eb5251057 er et par for 20 dollar, gratis frakt.

Ray Ban briller fra Kina som koster 100 kr er nok ikke ekte varer.
Vis hele sitatet...
Tar kritikken. Var jeg som var for dårlig til å søke der, men iOffer så genialt ut. Fant mye bra der som så ganske så ekte ut.
Sitat av wigger Vis innlegg
Er det Slike du tenker på?
Vis hele sitatet...
Bestiller han fra DX har han dem kanskje til neste sommer

Sitat av SemiColon Vis innlegg
Er dårlig med fake på eBay, har sjekket rundt og finner sider, men stoler fint lite på de.
Vis hele sitatet...
O'RLY?

Fake.
Fake.
Fake.
Fake.
Fake.

Og alle er selgere man kan stole på..


Utseendet på brillene er autentisk nok, kvaliteten derimot er en helt annen sak
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Bestilt 6 par briller fra iOffer, og håper jeg får de i posten
Sitat av ztaale Vis innlegg
Bestiller han fra DX har han dem kanskje til neste sommer
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Har aldri tatt mer enn 2 uker på mine bestillinger, og jeg har bestilt MYE...
Lenge siden sist? etter at de la om til ny postleverandør har det vært ett helvete med ventetid, er man heldig bestiller man rett før en ny kontainer går til europa, da tar det ikke nødvendigvis så lang tid
Siste jeg bestilte var for 3 uker siden, fikk det i forrige uke, har bestilt varer siden 2008...

Kan jo også ha noe med hva man bestiller, hvor mye, hvor ofte osv...
Godt valg av ioffer. Har selv bestilt over 100 varer derfra. Så lenge de har grei feedback får du varene dine. Hvis ikke er det som regel dekket av paypal.
Sitat av wigger Vis innlegg
Siste jeg bestilte var for 3 uker siden, fikk det i forrige uke, har bestilt varer siden 2008...

Kan jo også ha noe med hva man bestiller, hvor mye, hvor ofte osv...
Vis hele sitatet...
Gratulerer! Du er da den eneste som har bestilt fra DX i 3 (TRE) år og alltid fått ting fra Kina til Norge i løpet av 2 (TO) uker.

Lykke til videre - tror du har en stor fremtid her i livet!
Sitat av staM Vis innlegg

Ray Ban briller fra Kina som koster 100 kr er nok ikke ekte varer.
Vis hele sitatet...
Nope, men de som selger de for 100 kr er nok veldig fornøyde. I og med at man får kjøpt fake Ray Ban briller på gata i Kina for en tier
Sist endret av Yutao; 14. mai 2011 kl. 05:38.
▼ ... flere år senere ... ▼
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Noen som har erfaringer med kjøp av det som skal være ekte ray ban briller på ebay?

http://www.ebay.com/itm/Ray-Ban-RB21...sAAOSwu1VW7DGu

relativt billige, og selger har god feedback? Er dette god fake, eller ekte?
Ville lagd en tråd på /r/fashionreps hos reddit, da vil du nok kunne fiske fram en selger som selger identiske replika med god kvalitet. Ellers kan du jo bare å lete deg grønn på aliexpress til du finner en selger med mye positiv feedback.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Bare sjekk at de stopper UV-lys, det er ganske poengløst med briller hvis du uansett blir sliten i øynene og potensielt får skader.
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Gratulerer! Du er da den eneste som har bestilt fra DX i 3 (TRE) år og alltid fått ting fra Kina til Norge i løpet av 2 (TO) uker.

Lykke til videre - tror du har en stor fremtid her i livet!
Vis hele sitatet...
Har selv bestilt fra DX i årevis, og sjeldent ventet mer enn 2-3 uker.

Tror jeg heller ville bekymret meg over din egen fremtid, ettersom du uttaler deg skråsikkert om ting du kun baserer på dine egne erfaringer.
Hvordan funker credit card invoice på ioffer.com? funker det med vanlig norsk visa bankkort?
Sitat av Deezire Vis innlegg
Bare sjekk at de stopper UV-lys, det er ganske poengløst med briller hvis du uansett blir sliten i øynene og potensielt får skader.
Vis hele sitatet...
Verre skader enn om en hadde gått uten solbriller faktisk. Du lurer øynene til å tro at det er mørkt så de vil slippe inn mer lys, uten UV filter betyr det mer UV stråler!