Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1191
Hey, bloggingen min har begynt å ta litt av og jeg digger å kunne skrive innlegg on the go via WordPress appen.

Men kamera på iPhone er ikke godt nok, så jeg lurer på om det finnes et kamera accesorie, som er bra, som gir proff bildekvalitet. Altså jeg tenker på en linse man kan putte på liksom! Finnes det en bra sånn isåfall hvilken, og hvor kan jeg kjøpe det!

Hadde vært awesome! Takk for svar!
Kjøp deg heller et speilrefleks.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Kjøp deg heller et speilrefleks.
Vis hele sitatet...
Kan du linke til et speilreflekskamera som fungerer med Wordpress-appen på iPhone?
Sitat av m0nte Vis innlegg
Kan du linke til et speilreflekskamera som fungerer med Wordpress-appen på iPhone?
Vis hele sitatet...
Jeg sa _heller_, ikke som tilleggsutstyr.
Eller blir hele bloggen kjørt via en iPhone? Høres da umåtelig stress ut.

Lurer også på det her med at den har 'tatt litt av'. Virker ikke helt sånn etter kommentarfeltet

Jaja, hva vet jeg.

Edit: Aha, On The Go Wordpress app regner jeg etter kommentaren din med er noe slikt ja, det glei meg litt forbi, beklager den!
Sist endret av Lyra; 22. januar 2013 kl. 01:26.
Skjønner ikke hvorfor du skriver i bloggen at du skal kjøpe snus til mindreårige. Er ikke det litt hull i hodet?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Det finnes uttallige varianter av linser og casings til iPhone. Med et kjapt søk på google fant jeg denne siden, som viser frem diverse til iPhone 5.
Jeg har ingen erfaring med iPhone, men noen reviews burde gi deg en pekepinn.
Sist endret av kosepaa; 22. januar 2013 kl. 02:26.
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor du skriver i bloggen at du skal kjøpe snus til mindreårige. Er ikke det litt hull i hodet?
Vis hele sitatet...
Det mye du og jeg og resten av forumet aldri kommer til å forstå om denne bloggen.
Sist endret av Snålingen; 22. januar 2013 kl. 07:29.