Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 974
Så jeg har nettop bestilt denne:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=640601

Tenkte å kjøre dual boot med Win7 og Arch Linux, regner med at dette skal funke okey men noen som har hatt erfaring med Linux og Satellite R830-17M?
Jeg har Satelite og jeg kjører linux nå men har kjørt dual boot før og det funka helt fint
Hvorfor skulle ikke det fungere fint? Det er da ikke sånn at man må kjøpe spesiell hardware for å kjøre div. Linux-distroer lenger.
jeg kan av erfaring si att den modellen er ekstremt treg med windows 7... også er tastaturet litt i hardeste laget. nå fikk jeg veldig lyst til å kjøre ubuntu eller noe
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Hvorfor skulle ikke det fungere fint? Det er da ikke sånn at man må kjøpe spesiell hardware for å kjøre div. Linux-distroer lenger.
Vis hele sitatet...
Fremdeles godt å skjekke hos linux-laptop.net/ og andre sider. Det går for det meste bra men laptopper har trådløst og ati kort.