Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3784
Hei! Skal intervjue elever ved 1. klasse MK om noen dager, og kan spørre om nærmest hva vi vil, og vi skal filme det. Gjerne en del pinlige spørsmål så vi kan drite de litt ut, også skal de se på det senere.

Så det jeg lurer på, er det noen her som har noe bra vi kan spørre om? Gjerne så dumt og flaut for de som mulig.
Sist endret av mats902; 21. august 2011 kl. 22:49.
Til jenter: "Nå som du begynner på videregående og kan si at du er så og si ferdig utvokst, uroer det deg at brystene dine er små"?
Til gutter: "Da vgs innebærer mer frihet og eget ansvar, hvor ofte planlegger du å onanere i skoletiden?"
Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Til jenter: "Nå som du begynner på videregående og kan si at du er så og si ferdig utvokst, uroer det deg at brystene dine er små"?

Til gutter: "Da vgs innebærer mer frihet og eget ansvar, hvor ofte planlegger du å onanere i skoletiden?".
Vis hele sitatet...
Den første der; For guds skyld NEI. Det siste mennesker i den alderen trenger er mer usikkerhet, selv om det bare er ment som en spøk. Tenke litt da folkens.


Den andre likte jeg derimot svært godt.
Sist endret av Lille Nikotin; 21. august 2011 kl. 23:27.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Den første der; For guds skyld NEI. Det siste mennesker i den alderen trenger er mer usikkerhet, selv om det bare er ment som en spøk. Tenke litt da folkens.


Den andre likte jeg derimot svært godt.
Vis hele sitatet...
enig der :P
"Kan du uttrykke følelsene som du får når du tenker på det kommende året gjennom dans?"

"Tror du dette året kommer til å endre vesentlig på din seksuelle legning?"

"Er du flink å kline?"

"Viste du at dersom du lener hodet litt bakover, stikker ut tungen og later som om du rister en saltbøsse i munnen så kan du kjenne salt-smak?" følg opp med "Mmmm.... sånn ja! Så flink du er"
For all del, ikke vær like tørre som de på min forrige skole som spurte om min skolegang påvirket mitt politiske ståsted.

Noen som kan være greie:

"Om uønsket ereksjon oppstår mitt i en time, hva gjør du for å fikse problemet?"

"Hvis marihuana hadde vært lovlig, tror du flere hadde fullført vgs?"

"Hvordan ville du gått fram for å smiske til deg bedre karskterer?"

"Om den uønskete ereksjonen vedvarer og noen oppdager deg, hva gjør du og hvorfor?"

"Hva tror du om en nudist-dag på skolen?"
Jeg begynner på MK VG1 i morgen. Bør jeg bekymre meg?
Stiller du for mange og feil sex-spørsmål kommer de til å tenke gammel gris og bli forbanna og synes du er en tulling
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg begynner på MK VG1 i morgen. Bør jeg bekymre meg?
Vis hele sitatet...
Det å bekymre seg for mediaelever er som å bekymre seg for en ugle.
De ser smarte ut, og de er smarte, men utgjør ingen trussel.

Om de spør sære spørsmål, så kan du pent be de om å dra dit peppern gror, fordi du er på skolen for å lære.
Sist endret av ZELDUR; 22. august 2011 kl. 01:30.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg begynner på MK VG1 i morgen. Bør jeg bekymre meg?
Vis hele sitatet...
Well.. Det første som skjedde med meg var "grupper på 3 og 3, her er et kamera og noen ark som sier hvordan man bruker de. Lag et portrett intervju av hverandre".
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg begynner på MK VG1 i morgen. Bør jeg bekymre meg?
Vis hele sitatet...
Ingenting å bekymre seg for, er chill på media
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Den første der; For guds skyld NEI. Det siste mennesker i den alderen trenger er mer usikkerhet, selv om det bare er ment som en spøk. Tenke litt da folkens.


Den andre likte jeg derimot svært godt.
Vis hele sitatet...
Så lenge man fremfører det hele med en useriøs og tullete tone tror jeg ikke jentas liv vil falle i grus etter et slikt spørsmål. Man sier det gjerne heller ikke til jenta som faktisk har de minste puppene på trinnet, men finner heller et offer med selvironi og minst C-cup. Jeg finner det heller urovekkende om jentas selvtillit er bygget på bryststørrelsen sin
Sist endret av andlov5000; 22. august 2011 kl. 03:12.
Intervjue hverandre hadde vi på høyskolen, ikke videregående. Men jeg er 40 år gml.
Jeg kjenner jeg bekymrer meg litt.. begynner på MK1 i dag
Var litt kleine spørsmål, men jeg tror nok dere ikke hadde klart å drite meg ut. Hadde nok bare stått der med kompisene og begynt å le rett og slett
Overraskende mange freaks som skal gå media&kommunikasjon,im in

Spør spørsmål som er dristige, uten å være tørr/ekstrem. Jenter har som sagt en tendens til å ta seg nært hvis du nevner noe om kroppen/selvfølelsen deres
Man kan jo alltids fylle på mer med spørsmål av typen:
- Etter den første måneden holder hver elev et kort foredrag for de andre på skolen, har du tenkt noe på tema?
- På fredager har vi kakestund, og bakingen går på rundgang. Hva tar du med denne uken?
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Var litt kleine spørsmål, men jeg tror nok dere ikke hadde klart å drite meg ut. Hadde nok bare stått der med kompisene og begynt å le rett og slett
Vis hele sitatet...
Elevene tas ut en og en, inn i et mørkt rom foran masse skumle 2. klassinger!