Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3094
Hejsan alla norska piller thrillers.

Har ett simpelt og enkelt sporsmal.
Er Lyrica/pregabalin nakrotikaklassat i norge? eller enbart reseptbelagt?
Er tacksam for snabba svar da jeg ikke vil passera grensen med noe som kan ge meg mer problem en att de beslagtar produkten.
Dem kan du ta med deg. : )
Vil du virkelig tulle med noe som Lyrica??
Sitat av JerryBlank Vis innlegg
Vil du virkelig tulle med noe som Lyrica??
Vis hele sitatet...
Why not?

Jag brukar ikke lyrica for att bli hog da.
Men det er till stor hjelp de ganger jag ikke har tillgang till Opiater eller vill ta ett "break"..
Lyrica og en karta Loperamid 2mg haller laenge for meg vid en avtendning.

Og even om de ma vara saemre en bensodiazepiner sa er risken for avhengighet betydligt mindre.
Vill ikke hamna i rivotril, valium, xanor, mogadon tresket igen...
Sitat av Mitragynine Vis innlegg
Why not?

Jag brukar ikke lyrica for att bli hog da.
Men det er till stor hjelp de ganger jag ikke har tillgang till Opiater eller vill ta ett "break"..
Lyrica og en karta Loperamid 2mg haller laenge for meg vid en avtendning.

Og even om de ma vara saemre en bensodiazepiner sa er risken for avhengighet betydligt mindre.
Vill ikke hamna i rivotril, valium, xanor, mogadon tresket igen...
Vis hele sitatet...
Vel, NOK en gang, hehe, må jeg anbefale å bruke kratom. Fint å bruke hvis du vil ta pause med opiater, men fremdeles få rusen. PM meg hvis du har spørsmål
Sitat av JerryBlank Vis innlegg
Vel, NOK en gang, hehe, må jeg anbefale å bruke kratom. Fint å bruke hvis du vil ta pause med opiater, men fremdeles få rusen. PM meg hvis du har spørsmål
Vis hele sitatet...
(om du leser mitt brukernavn sa forstar du nog att jag redan er storbrukare av kratom. Men efter att ha sett hur det nu ska bli narkotikaklassat pa grund av fucking Flashback.org sa onskar jeg ikke att gora samma misstag her i Norge, dermed foredrar jag att skriva Opioider i Alla sammanhang der denna form av avhengighet finns, uansett om det beror paa blad fran Bali, Kodein eller Pure Horse..

Kratom ma vara en mirakelmedicin. Men dere som bestiller 2-3 ganger i manaden som jeg har sikkert merkt att Tollen tar loven i sina egna hender lite som de vill... Og kanske 10 procent av alla paketet kommer ikke fram.
Detta er ingen katastrof. Men vid dessa tillfaellen er det en enorm trost att ha Lyrica, Loperamid og Kava till hands.

Og ska jag vara aerlig tror jeg varken Loperamid eller Lyrica hjelper serskilt mye mot avhengighet av t.ex. horse, sub, metadone eller andra st6arkare opiater/opioider.
Sist endret av Mitragynine; 18. juni 2011 kl. 08:17.
Sitat av Mitragynine Vis innlegg
(om du leser mitt brukernavn sa forstar du nog att jag redan er storbrukare av kratom. Men efter att ha sett hur det nu ska bli narkotikaklassat pa grund av fucking Flashback.org sa onskar jeg ikke att gora samma misstag her i Norge, dermed foredrar jag att skriva Opioider i Alla sammanhang der denna form av avhengighet finns, uansett om det beror paa blad fran Bali, Kodein eller Pure Horse..

Kratom ma vara en mirakelmedicin. Men dere som bestiller 2-3 ganger i manaden som jeg har sikkert merkt att Tollen tar loven i sina egna hender lite som de vill... Og kanske 10 procent av alla paketet kommer ikke fram.
Detta er ingen katastrof. Men vid dessa tillfaellen er det en enorm trost att ha Lyrica, Loperamid og Kava till hands.

Og ska jag vara aerlig tror jeg varken Loperamid eller Lyrica hjelper serskilt mye mot avhengighet av t.ex. horse, sub, metadone eller andra st6arkare opiater/opioider.
Vis hele sitatet...
Har du noen informasjon om NÅR denne loven vil skje? Jeg bestiller kratom mer enn et par ganger i måneden og aldri hatt problemer...
Sitat av JerryBlank Vis innlegg
Har du noen informasjon om NÅR denne loven vil skje? Jeg bestiller kratom mer enn et par ganger i måneden og aldri hatt problemer...
Vis hele sitatet...
Han sier det skal på narko lista i sverige,ikke i Norge.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Han sier det skal på narko lista i sverige,ikke i Norge.
Vis hele sitatet...
Akkurat
Norge er lite berdre en Sverige i ogmed urtelisten.
Manga beklagar sig over denne liste. Men den ser faktiskt till att saker og ting stannar "under ground" i norge og ikkesaelgs pa inlands shoppar.
Dermed hoppas jeg innerligt att kratom forblir pa urtelisten pa sin hojd og ikke klassat i NOrge.
Men Sverige? Sorry to say, but we are screwed....

So please please latom oss snakke FINT om Kratom paa dette forumn. So ikke samma sak som pa flashback skerher.
Ga gerne in pa flashback og less om dere lurer paa vad jag snakkar om..