Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1608
Hei

Jeg er på jakt etter norsk esport men det meste jeg finner er for useriøst. Inaktivitet av lite interesse preger de fleste norske stedene jeg har sett.
Jeg er interessert i å starte opp / bli med noen som har startet opp, innenfor esport og få til eventer innenfor League of Legends (verdens største spill - mest interesse å hente)

Vi snakker da turnering om heder og ære, og muligens noen kroner (som kommer an på sponsoring - noe jeg svært vil få tak i). Har ikke sett at det finnes noe aktivt innenfor dette feltet. Streaming av dette på Twitch.com vil være en selvfølge og det er ikke krav i å måtte ha et lokale. NACL (North America Challenger League) er målet å oppnå i et norsk format. Spillere spiller hjemmefra.

Tenker du at dette ikke vil slå an? Sånn føler jeg også, men er det jeg har lyst til å snu. Bare noe seriøst blir slått i gang kan man gå i samarbeid med House of Nerds, Komplett.no, o.l.
Fikk blod på tann da jeg dro på Gamers on Board med Komplett.no til DreamHack nå i vinter. Mulig jeg kan trekke i noen tråder der men er hardt å stå på egne bein.

Første omgang vil være å:
- Finne noen som kan bidra på hvilket som helst område.
- Få tak i webdesigner
- Få tak i webhotell
- Få tak i designer til logo o.l.
- Få tak i noen som kan markedsføring
- Få tak i selgere som kan selge idèen
- Få tak i sponsorer
+++


Hva tror folk?
Dette går i en dominoeffekt. Visse ting går ikke før annet er på plass, og får du en brikke på plass, kommer de andre brikkene eventuelt.
Selv er jeg 24 år og har gamet hele livet, studerer dataingeniør og vil ha dette som et sideprosjekt.
Skriv gjerne en kommentar om pluss/minus, men for all del, vær gjerne konstruktiv.
Vil du være med på prosjektet eller bidra med noe, send meg en epost til .

Jeg har forresten erfaring innenfor web, vært med (og ledet) x-antall klaner tilbake i tiden når Counter-Strike 1.6 var det største spillet, jeg jobber innenfor fibernett og har div. kontakter fra før av. Men igjen, jeg vil ikke stå om dette alene. Blir brått mer seriøst om det er fler som kan bidra - og skal ikke se bort ifra en evnt. inntekt av dette senere. Jeg vet hva jeg er kompatibel til, vet du hva du er kompatibel til?
Sist endret av ibliz; 23. februar 2014 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
E-sport norway har hatt ett par league turneringer med live stream of kommentatorer på twitch

https://www.facebook.com/esnggcup
Sist endret av foxxravin; 23. februar 2014 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
5 0
Sitat av foxxravin Vis innlegg
E-sport norway har hatt ett par league turneringer med live stream of kommentatorer på twitch

https://www.facebook.com/esnggcup
Vis hele sitatet...

Takk for link!
eSports Norway
gametag.no

Dette er norges største aktør innenfor eSport
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei ibliz, hva skjedde med dette prosjektet?