Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1323
Noen som er med i én, eller kunne tenke seg det?

Mer info om konseptet: https://en.wikipedia.org/wiki/Mastermind_group
Min umiddelbare tanke var hm ennå mer new age greier. Men så sa jo ikke wiki'n så mye om konseptet. Når jeg har tenkt over det en gang til så er en slik gruppe kanskje langt mer verdifullt enn jeg umiddelbart tenkte? Fint om du kan si litt mer om det, hva du tenker med gruppen og på hvilke felt du ser for deg det skal være fokus.
Sist endret av _abc_; 11. januar 2020 kl. 23:12.
ingenting farligere enn en mastermind gruppe fokusert på kriminalitet
Om det var en spøk skjønte jeg ikke spøken.

Vi vet jo ikke hva fokuset skal være. Kanskje de ønsker å finne metoder for raskest mulig å løse puslespill på 1500 + brikker uten å ha et bilde av det ferdige puslespillet? Eller det kan handle om å leve bedre liv eller hvordan få bedre selvtillit eller leve mer i tråd med naturen og med et annet fokus enn det storsamfunnet rundt oss har.

siden vi ikke vet noe blir det rart å konkludere med noe, men så var det kanskje en spøk jeg ikke skjønte så jeg bør vel ikke si særlig mer.
Sist endret av _abc_; 12. januar 2020 kl. 09:49.
Jeg kan se noen problemer hvis det skal brukes i profesjonell sammenheng. F.eks stjeling av ideer. eller skal alle liksom signere en NDA, og alle møter tas opp på film som bevis i tilfelle noen stjeler en ide og bruker den til egen profitt?