Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1670
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Har fått tak i amfetamin (hvit pasta)

Tok 2 greie striper til morgen idag , fikk litt funk for å våkne.

Tok 2 til for 1 time siden, ikke noe funk, stup trøtt å vil sove.

Bør jeg prøve å ta litt mer?

Eller er dette en dårlig Amf ? Å jeg egentlig kam bare legge meg å sove?
Det er så utrolig mye lettere å forholde seg til milligram(mg) enn striper.

Om du burde ta mer amfetamin fordi.. du egentlig vil ha meth? Nei du burde omvende deg til Jesus Kristus før det er for sent.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri prøvd meth...

Må være skikkelig dårlig amfetamin jeg har fått? Svir noe sykt i nesa, men ellers ingen funk. Har prøvd meg frem med et par linjer etter hver time. Eneste jeg begynner å kjenne er lott hjertebank å varm i ansiktet/skallebank
Klimafiendtlig troll
Høres ut som du har fått dritt, litt vanskelig å si i og med at du ikke oppgir hvor mye du har tatt. "En stripe" kan være så mangt.

Ville kanskje latt være å dra på noe særlig mer før hjertebanken har roa seg.
Jeg har vært borti en amf som sved skikkelig i åra og vi ble trøtt og sløv. Høres ut som noe lignende du har fått?
Har noe av samme greia tror jeg. Tok sikkert 10 linjer på en kveld å følte ingenting skjedde
▼ ... over en måned senere ... ▼
Man kan vaske amfetamin for få den helt ren. Slik gjør du:
Bruk aceton, bland i speeden, rør litt å kjør det gjennom 2 kaffefilter! Gjenta! Da har du fjerna en del av bøffet!
Så bruker du rein sprit, alkohol 60%, bruk pipett for det skal ikke mye til. Når dette er gjort å alkoholen er fordampa over svak varme, lar du resten avkjøles sakte! Først til romtemperatur så i fryser. Da har du rein vare som er rekrystallisert. Men vær klar over at du kun har en brøkdel igjen av opprinnelig mengde! Lykke til
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meste jeg har fått har smakt dritt svidd i nesa mange ganger men aldri fått nod Om ikke kicker å varer i kort tid da er du blitt bøffa deluxe sorry mac skaff deg en skikkelig dealer...
Vet om mye jeg men er ingen dealer ¯\_(ツ)_/¯
kanskje den bare er reinere enn du er vant til? Husker første gang jeg fikk tak i rein amf å trodde jeg hadde blitt buffa..