Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1356
Hvor er det tryggest å kjøpe brukerutstyr som vekt osv? Jeg fikk vekt av en kompis for en del år siden, men den ble ødelagt og jeg trenger en ny..
R.i.p 23.04.2021
Shady.no
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finn.no
Samme hvor du kjøper det, brukerutstyr er lovlig helt til det blir tatt i bruk.
Men som Tarm nevner, så er Shady.no ett greit sted å handle.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ebay,Amazon har vekter til en brøkdel av shady sine priser.Krølla 50lapp for ei vekt
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finn.no
Vis hele sitatet...
Hvem kjøper brukt brukerutstyr?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ulovlig å kjøpe en vekt, søk på nette så er det mange nettbutikker som selger.

EBay får du mange billige og like gode som de du kjøper i Norge, men leveringstiden er ganske lang, en mnd +-
Fins i fysiske butikker for alternative og nettbutikker.
Jeg bestilte 3 stykker på eBay for under 300 som jeg solgte for 300 kr stykket. Minuset var at de brukte veldig lang tid på turen fra Kina til Noreg.
Jernia feks.. Nå er enkelte kjøkkenvekter uhyre nøye, hvertfall bedre enn før.. Så er det pent utseende på mange å
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
angående brukerutstyr, vett noen hvor man kan kjøpe wheelfilter fra norsk/skandinavisk side som ikke bruker en måned med heller noen dager å få i posten? har søkt på apotek uten hell. Eller andre typer filter til å filtrere piller osv som skal injisjeres