Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 650
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sliter med innsovning og har nå fått stilnoct. Men nå sliter jeg med det motsatte. jeg sliter med å høre alarmen og våkne om morgenen :/ Jeg tar riktignok en god del høyere dose enn jeg er satt på fordi jeg liker rusen. Jeg pleier ofte å planlegge å ta 2-3 10mg, men ender ofte opp med å ha tatt flere. Er det farlig å være i så dyp søvn at jeg ikke våkner av kjempehøy alarm?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farlig er det vel ikke.

Prøv å ta dem tidligere? Stilnoct skal ha en svært lav halveringstid, slik at man ikke er helt fucked up dagen etter.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Farlig er det vel ikke.

Prøv å ta dem tidligere? Stilnoct skal ha en svært lav halveringstid, slik at man ikke er helt fucked up dagen etter.
Vis hele sitatet...
Problemet er vel at jeg tar dem så tidlig at jeg fortsetter å ta dem til jeg blacker ut omtrent Skal forsøke å ta kun ved leggetid nå framover.
Hei,
Ikke for å fremstå som mr know-it-all-bedreviter, men:
jeg tror svaret ligger i å ta doser slik det er foreskrevet av lege.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Ikke for å fremstå som mr know-it-all-bedreviter, men:
jeg tror svaret ligger i å ta doser slik det er foreskrevet av lege.
Vis hele sitatet...
Det har du selvfølgelig helt rett i. Men likefult er det digg å ruse seg i blant. Enten det er øl eller et par tabletter for mye
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har du selvfølgelig helt rett i. Men likefult er det digg å ruse seg i blant. Enten det er øl eller et par tabletter for mye
Vis hele sitatet...
Da får du jo velge, høre alarmen eller ruse deg. Det kan være farlig ved eksempelvis brann, siden du spør.