Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1690
Hei!
Har et gammelt kamera liggene som jeg ikke helt vet hva jeg ska gjøre med. Har ikke peiling på kameraer selv så tenkte å spør her

Tenker kanskje å selge det, siden det er såvidt brukt og har litt utstyr og egen ryggsekk osv.

Noen som vet va den kan være verdt? Har prøvd å søkt rundt på hva de kostet nye men finner nesten ingenting(kanskje bare dårlig til å søke)

Er det et utdatert kamera i 2018?
Er jo en god del år gammelt men siden det såvidt er brukt osv?
Canon EOS 400D ligger til alt fra 500,- (kun kamerahus) til 3900,- (mer utstyr) på Finn.no per nå, så jeg ville funnet noe der som tilsvarer ditt utstyrsnivå og lagt meg deretter.

400D er relativt utdatert nå, men det betyr ikke at noen ikke vil ha det. Selv om enkelte aspekter (skjermkvalitet og tekniske spesifikasjoner) ikke er like bra som dagens kameraer klarte man jo å ta bra bilder med 400D i sin tid.
Sist endret av Viva la Opium; 9. august 2018 kl. 18:01.
Rogcan's Avatar
Trådstarter
26 6
Tenkte meg det var litt utdatert da jeg så ting fra 2006, men har prøvd det ut å tar ennå bra bilder å er i perfekt form, skal se litt rundt å ta prisen deretter tror jeg, er jo sikkert fint som et billig begynnerkamera ellernosånt