Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1653
Jeg liker øksebildet ditt! De to siste var også gode, men det med slangen ut av munnen ble bare...sært?
Sattan det var mye fint! Jeg kunne tenkt meg og sett orginalene av bildene. Er alt lagt i ps?
mann's Avatar
Trådstarter
takktakk

det spørs litt hva du mener med alt
likte de skyene...en remix av den kjederlige windows desktopen ja...slange bildet så bra ut på avstand men når man så hele så bled det litt sært som thomasrino sier
ellers keep the good work up
det med slangen og sølvpapiret er spaced out og knallbra


got damn, jeg er nice på øksebildet

Sitat av kakebak
likte de skyene...en remix av den kjederlige windows desktopen ja...
Vis hele sitatet...
haha, neppe
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Det der var bra bilder! Det med vannet og hotellet så 3D mekka ut!
Her var det mye bra gitt! Som mange falt jeg for "øksa" bildet. Fantastisk. Nesten så man ser en alternativ Christian Bale i en film om litt for mange drap

Bildet med slangen og bygninga er ikke helt min stil, men pene uansett.

Skyene var også bra, selv om jeg ikke kan se hvor folk for dette til å være en remake av windows-bakgrunnen.
Geniale bilder:]
Trenger wallpaper... du kan ikke tilfeldigvis legge ut bildene bare med høyere oppløsning?
Sitat av Up
Det der var bra bilder! Det med vannet og hotellet så 3D mekka ut!
Vis hele sitatet...
:O bildet så helt sykt bra ut ja, men jeg ser hvor det er tatt
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Fy f! Dette var bra!
Jeg så over dine 48 bilder og er veldig imponert!
Du har en stor framtid
Du kan vell ikke forklare litt om hva du bruker for å lage bildene dine? hvordam kamera og hvordan verktøy på pc-n?
Det med hotellet var rett og slett dritstilig, men det så nogenlunde... Hva skal jeg si? Kunstig, ut.
Sitat av Lille My
:O bildet så helt sykt bra ut ja, men jeg ser hvor det er tatt
Vis hele sitatet...
Ja, det er Breiavatnet i Stavanger vi ser, ikke sant?
Sitat av thomasrino
Ja, det er Breiavatnet i Stavanger vi ser, ikke sant?
Vis hele sitatet...

Det stemmer, står på østsiden av vannet i retning vest.

Ellers helt genialt bilder, likte spesielt øksebilde og by-bilde
Veldig imponerende rett og slett. Så også igjennom alle bildene dine. Virkelig variert, alt fra landskap til stillige "fisheye"-bilder og nærbilder av insekter. Du har uten tvil sans for ting utenom det vanlige! Også mye bra manipulering, og ofte veldig forskjellig grad av det.
Dette her var rett og slett usedvanlig bra!
Har ikke lest alle postene, men bilde fra Radissoin hotellet( i Stvgr.?) var utroligt tøft, med møten du hadde beholt det gule lyset(?), og resten fra i grå kontraster!
Likte forøvrig skybildet godt åg, noe med hvordan tyngdekraften i bildet var sammlet i midten.
Sist endret av Petter Pan; 2. januar 2007 kl. 16:01.
stilige bilder da!
hmm, stilige bilder! Likte personlig ikke det gule lyset. Det var grusomt. Imponert hvordan du har lagd dette. Du kunne også hatt en større oppløsning syns jeg.
VELDIG bra bilder! Jeg liker stilen din veldig godt!

Jeg har sett igjennom hele galeriet som du linker til, og jeg må bare si at jeg liker over halvparten av bildene svært godt ved første øyekast!
Likte veeeeldig godt det bildet nederst til venstre!!

Du er flink du
Har du sett noe av Fredrik Ødeman sine bilder? Det bildet med slangen ut av ansiktet lignet veldig på på hans type bilder.
mann's Avatar
Trådstarter
takk for alle kommentarer!

geirbauer: niks, men jeg skal sjekke han ut nå
masse bra her ja <3
men den slange tingen, synes jeg var som noen andre sa.. ganske sært..