Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3081
har tatt et bilde av dassen min som jeg ble ganske fornøyd med.

hva synes dere?

http://foto.no/bildegalleri/images/b_214439.jpg
Bildet var egentlig ganske kvalmt. Jeg syns ikke kvaliteten var så bra heller. Men det var i allefall et artig bidrag.
wow, skvatt veldig faktisk :P, he neseblod eller har noen vært der før deg eller no? Et litt annerledes bilde enn hva vi vanligvis ser her ja!
Ekkelt bilde, minner meg om anti-abort propaganda.
Sitat av windozer
Ekkelt bilde, minner meg om anti-abort propaganda.
Vis hele sitatet...
Å herregud, ja. Hadde ikke det vært tøft med et svart/hvitt bilde, hvor blodet var rødt?
freaky. Med fotografens tillatelse vil jeg gjerne lage svart bilde med farge på blodet.
Sitat av MartinB
freaky. Med fotografens tillatelse vil jeg gjerne lage svart bilde med farge på blodet.
Vis hele sitatet...
du ble litt interessert ja?
Problemer med avføringen eller? :P
Veit ikke helt hvor det kom fra, men jeg fikk lit Saw dejavu med det blodet og de flisene.
mann's Avatar
Trådstarter
gjør hva dere vil med bildet, så lenge dere ikke tar _all_ ære
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Flotteller kansje artig bilde, var ikke helt det jeg forventa fra ordet dass.
Likte bildet når jeg inverterte fargene... (Trykk ctrl+alt+eple+8 på en Mac)
hm, ganske vid spredning av blod for noe annet enn total tarmprolaps det der
Noen som har sett Dreamcatcher?

Minner litt ja.

Medium bra bilde (blurrete), men _ganske_ kvalmt.
Får meg til å tenke på filmen Psycho, ny versjon .

Som alle sier, det var ikke det jeg ventet, bra overaskelse! Og jeg likte bildet, ja jeg er syk, men synes det var litt tøft. Invertert så det ut som noen som vasker en dass med blå vaskevæske I mørket. Spoooky...
http://www.praerien-racing.com/Bilder/praerien-blir-til/TN_Nytt_do_i%20fjoeset2.JPG

Jeg synes denne dassen var tøff jeg
Den var rå! Men hva skjer i denne tråden egentlig, pimp my dass?
frekkmann:
Spis mer fiber!

t33zr:
O, stilig! *Henter malebøtta*
Emodass! (lalalalalalalalaal)20!
Sitat av Mushy
Å herregud, ja. Hadde ikke det vært tøft med et svart/hvitt bilde, hvor blodet var rødt?
Vis hele sitatet...
Skulle vise seg å være vanskelig. Fikser du det? Jeg må evt markere alle de røde områdene, noe som skulle vise seg å ta tid
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Hmmm, har dama di mensen?
Utkast

-> Trenger mer finarbeid og mixing og trixing med rødfargen.
hæhæ, faen. må sende inn bilde av dassn vår fra nyttårsaaften, tok litt av med.. eh, diverse ting. *vente til jeg kommer hjem*
hehe, litt sånn dark da...
synes det ser ut som en alien figur med rasshøl som munn

men ja, kunne vært større og svarthvitt og med blodet rødt

men konstruktiv kritikk er som følger: du kunne tatt bilde av dassen helt forrfra slik at du får en balanse på midten og ikke mot høyre, du har fin balanse mellom diagonale linjer og rette linjer, blir litt dynamikk og litt statisk på en gang.

hvis du skulle gjort noe bedre ut av den vinkelen du hadde så kunne du holdt kameraet på skrått slik at du fikk bildet enda mer dynamisk, kanskje fokusert mere på det som er oppi dassen men ikke så mye slik at du ikke ser at det er en dass (hvis det var meninga da)
frekkmann/erik.. unnskyld, glemte å trekke ned etter meg

digg bilde.
Du burde ha gjort noe med lyset. Gjerne en lyskilde rett ned i dassn.

Scha
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hva med noe á dette? Litt eksperimentelle vinkler har da aldri skadet noen.
Noen her som har lest Erlend Loes "Doppler"? Mye snakk om do-fotografering i den. Pluss at det faktisk er ei artig bok.
Sitat av Xylo
Noen her som har lest Erlend Loes "Doppler"? Mye snakk om do-fotografering i den. Pluss at det faktisk er ei artig bok.
Vis hele sitatet...
Driver faktisk å leser denne nå.
.... beskjære litt? hva er det? en do? spy? dritt?..
en do ja, med no GLOWinTHEdark-shit

bilder fra nyttårsfæstn
mann's Avatar
Trådstarter
Sitat av Scha
Du burde ha gjort noe med lyset. Gjerne en lyskilde rett ned i dassn.

Scha
Vis hele sitatet...
enig med lyset.. det er egentlig et lys ca. over dassen, men det var røket.. lyset fra noen meter lenger borte lyser opp alt. derfor er det så "skjeivt" lys
MarinB, jeg brukte den rødfargen samt tonene og nyansene som er i bildet. Som jeg ser du har gjort, samt Kakcoo, er å forsterke denne. Skal innrømme at det gir et mer dramatisk bilde. Men vet ikke om jeg helt liker det...
Det var et artig bilde egentlig, litt spesielt, men kult. Det du kunne gjort var å få mer lys på venstre siden for å fylle ut bildet og få frem fler detaljer.