Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 461
original reprint
xaff's Avatar
Jeg vurderer for tiden trådløst nettverk, og lurer da på om noen her kan anbefale noe.

Jeg lurer også på om det ikke er mulig å få beholde routeren min (SMC barricade) og få den innarbeidet i et trådløst nettverk.. (Kanskje én PC koblet til den på vanlig måte som funker som DHCP server for det trådløse nettverket?)

Kom gjerne med for og mot argumenter også. (men prøv å vær sakelig) ^_^
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Får du ikke slike trådløse routere med innebygd hub\switch? slik at du kan kjøre enheter på trådløs og "fast" nett på samme lokalnettet.

Edit: når fikk jeg over 600 poster?
Opprinnelig postet av afen
Får du ikke slike trådløse routere med innebygd hub\switch? slik at du kan kjøre enheter på trådløs og "fast" nett på samme lokalnettet.
Vis hele sitatet...
Jepp, vurderer selv og "oppgradere" til trådløst. På komplett finner du noen å velge mellom. Vurderer selv å kjøpe denne:

Billion Wireless Broadband Gateway
802.11b, med 4-port 10/100Mbit switch

Koster cirka en tusen lapp.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Dersom du har en router er det bare å koble til basen til routeren, men da må basen ha uplink, men jeg tror dette er ganske vanlig...