Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 521
Har et gammelt vrak stående her(compaq pII 233). Ble nødt til å ta ut hdd'en for å få denne i gang igjen. Siden dette er en compaq er det seff rare løsninger og helvetes trangt, jeg måtte ta av en vegg som hele hovedkortet satt på(og alle kabler nappet ut). Jeg fikk slengt over det jeg skulle på hdd'en(5.25" 3gig :-D ), og satte den inn igjen. Var et pes å få alt på plass.
Da jeg skrudde'n på igjen starta alt som det skulle, men ingenting på skjermen!
damnit! tenkte kanskje noen hadde noen flotte ideér før jeg gjør noe mer...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
sette i skjermkabel?? Hvis du ikke ser NOE på skjermen @ all, så sjekk at hden sitter som master som den skal og alt. Evt ta ut hden og se om den funker da.. (Skjønte ikke helt ut ifra teksten hva du mente..)
epleterte
comicz's Avatar
Trådstarter
altså, skjermkabel er seff i. Jeg kan godt gå og dytte litt mer på'n, men den er i.
og den skal jo starte uten hdd...
altså... forslag til hva som er galt?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
du har altså tatt hden helt ut? Trodde du satte den helt inn igjen jeg.. Ta å test den del for del. Ta ut alt unntatt ram og cpu, og gfx kort, starter den da med bilde, så skru av og sett inn ny del... just a thought
epleterte
comicz's Avatar
Trådstarter
ja, jeg satte hd'en inn igjen
beklager hvis problemet og slikt ble dårlig uttrykt i utgangspunktet, jeg har egentlig dårlig tid. baj