Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva synest du om denne måten å rippe sanger?
De som driver det burde bli tvangskastrert og steinet 11 45,83%
bryr meg ikke 9 37,50%
jeg synest det er dødsbra 4 16,67%
Stemmegivere: 24. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  9 702
Jeg er litt sent ute med dette, men jeg kom ikke over det....
Jeg er så skuffet over Penthouse Playboys som har ødelagt sangen til Turbonegro.
Nå når jeg hører originalen får jeg ikke denne jævla dølle sangen som en homofil nordlenning har rippa fra norges/verdens største rockeband ut av hodet.
Jeg er så frustrert over at det går an å være så onskapsfull, det er det samme som om Westlife skulle gi ut en plate med Metallica sanger.
Det burde da være forbudt å kunne rippe sanger på denne måten? Enige?
Hva synes du om Penthouse Playboys ripoff?
Vis hele sitatet...
Har ikke hørt denne coversangen, kan du legge den opp på en public-side (ala home.no o.l)? Selvfølgelig har jeg hørt turbonegro sin, og likte ikke den så kjempegodt.

Syns apokalypse dudes og never is forever (vaya con satan?) er de beste platene.
Exodus's Avatar
Trådstarter
jeg vet ikke hvor jeg kan finne denne sangen og ikke har jeg tenkt å finne det ut heller...
du kan si den minner om en dårlig pop/tekno som er sunget av en hodeløs barbiedukke
Exodus, helt enig. Det er greit at folk lager parodier på sanger, men når de "homofiserer" en hardrocksang så har de gått for langt.
Dette mener nå jeg.

Når f.eks. Limp Bizkit spiller Metallicasanger er det greit, for det ligger i samme sjangeren.

Tolk dette som dere vil
Sist endret av P4un; 28. oktober 2003 kl. 19:01.
Exodus's Avatar
Trådstarter
jeg må si at jg er litt skuffet over resultatet i denne pollen....
Musikk er ikke et spørsmål om liv og død for alle da...De fleste gir faen så lenge de får den musikken de vil ha, tror jeg.
Exodus's Avatar
Trådstarter
Men det sårer meg at der ute i mørket finnes det urene og ekle sanger som ikke engang burde vært påtenkt å lage!
Men ok jeg ser poenget ditt og skal forsøke å slutte å klage.
Opprinnelig postet av RsN
Exodus, helt enig. Det er greit at folk lager parodier på sanger, men når de "homofiserer" en hardrocksang så har de gått for langt.
Dette mener nå jeg.
Vis hele sitatet...
Turboneger har da det største homo-imaget av alle. Har ikke hørt versjonen, men synes Penthouse Playboys er kule, fordi det er et tøyse-tulle band. Som Turboneger fan, har jeg ingen problemer med at noen lager cover av en av sangene dems..
Exodus's Avatar
Trådstarter
ja men Turbonegro har valgt sitt image for ikke at folk skulle tro de var spanere og fordi de vil være skremmende og hva er vel mer skremmende en homser i år 2003?
whatever.. jeg ignorerer penthouse playboys sin verson. det som er kult er at jens pikernes som synger i det bandet er i virkeligheten en veldig kul fyr. (kjetil rolnes)

og RSN: den limp bizkit versonen av Sanatarium er jææævlig kul.. selv om limp ikke er en skygge av hva de en gang var (i 97 på første albumet)

EDIT: og jeg glemte å nevne at om 1 time og 40 minutter skal jeg se Turboneger live..

hihi
Sist endret av Aslevik; 31. oktober 2003 kl. 22:26.