Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 902
Jeg har siden jeg var liten (er 20 nå) hadd hukommelses glimt av en serie som gikk på enten nrk eller tv2 sent 90tallet, eller tidlig 2000tallet.

Det jeg husker er:
-En mann kledd ut som en skolejente i kjole/skjørt, med lange blonde musefletter
som stadig hopper rundt i byen med en svært kjærlighet på pinne.
denne "jenta" går inn i mange godteributikker å dreper kassamannen, for så å rane butikken for penger å godteri. hun har også en hysterisk mannlig onskapsfull knurrende latter.. men hun sier ingenting.. hun hopper rundt på en veldig skole-jente aktig måte.

-En dame og hennes midt-i-tredveårene sønn (han bor hjemme hos henne)
Hun er ei sær dame som hele tiden skal se på hotell cæsar.
Han, om jeg ikke husker helt feil, har ikke lyst å overholde leggetia si (tror jeg)

-To fyrer i grilldress som griller.
De står liksom å prater med hverandre og "kameramannen" som om de blir intervjuet. (muligens meninger om de grusome godteri-mordene)

Dette er en helt syk serie. Men den sitter grodd fast i skallen min, og jeg får ikke ro før jeg har funnet ut hva den heter og slikt. Jeg vet at den kom etter hotell cæsar iallefall. Veldig sånn sketsj-humor. Kan minne noe om borettslaget.

Høres dette kjent ut for noen?
Lyckliga Gatan. Gikk på TV2.

http://no.wikipedia.org/wiki/Lyckliga_gatan
Sist endret av DonTomaso; 1. mars 2011 kl. 02:38.
Trådstarter
Tusen hjertelig<3