Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2499
Er det noen som har noen forslag til serier og laste ned som er er avsluttnans hver gang? ikke krim og sånt
Takk for svar

MVH Contist
big bang theory
big bang theory

Edit: Ninjaed :/
Sist endret av ZELDUR; 20. februar 2011 kl. 22:50.
Trådstarter
20 0
gjerne serier som Supernatural
Burn notice og Leverage er to veldig gode serier, er jo på én måte avsluttende i hver episode, men likevel en følgende tråd videre.

Shit my dad says er artig. Gary unmarried, cougar town, big bang theory som andre har nevnt.
For humor er det situation comedies (sitcoms) du søker etter. Sjekk linken og finn noe du liker.
Trådstarter
20 0
Takk for svar, men tenker litt mer på serier som er litt mer som Supernatural og Kyle
Anbefaller å se breaking bad! svart komedie/drama. fantastisk produsert og flotte karakterer! Min favoritt! True blood er også overaskende fengende..

Liker du komedie på litt dypere plan har jeg californication som nr 1!
Trådstarter
20 0
Sitat av pamparius Vis innlegg
Anbefaller å se breaking bad! svart komedie/drama. fantastisk produsert og flotte karakterer! Min favoritt! True blood er også overaskende fengende..

Liker du komedie på litt dypere plan har jeg californication som nr 1!
Vis hele sitatet...
ja der var det mer av det jeg tenkte på Takk
Anbefaler weeds, skins og breaking bad (ser den er nevnt ovenfor), men dette er alle serier jeg føler er best hvis man ser dem etter hverandre, og er derfor ikke så veldig "avsluttende" etter hver episode.

Fringe kunne også sikkert funket, selv om jeg igjen, mener det er bedre å se det sammenhengende. Dog er det slikt med de fleste serier, utenom serier som simpsons, futurama, family guy, o.l.
Fringe.

De er i sesong 3 over dammen.
Det levende lik.

Neida. Men du finner nok noen gode tips dersom du søker etter TV-serier her på forumet. Slike tråder finnes det faktisk en del av her inne.
How i met your mother!
Søtter HIMYM og TBBT. De fleste sitcoms er avsluttende hver episode, men det er som regel en stor storyline som sprer seg ut over mange episoder, men er ikke nødvendig å følge med på.

Hva med The Office?
Its always sunny in philly
The office
Her er min liste:

The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
House
White Collar (awesome!)
Heroes
Simpsons
Family Guy
Top Gear
Sist endret av Jimtrim; 21. februar 2011 kl. 03:55.
The Mentalist, anbefales sterkt hvis du liker krimgåter, poletiserier og synes det er underholdende med en "unik" hovedperson.
Sist endret av chanislavi; 21. februar 2011 kl. 09:03.
Paris Hilton BFF og Paris Hilton my new BFF
The Sopranos
Sons Of Anarchy
Chuck

Noen serier som burde skjekkes ut
Solsidan.

Bor med en partysvenske som viste meg denne serien. Har blitt en av mine favorittserier nå! Sesong 2 er ute å går nå, men vil anbefale deg å starte fra sesong 1, selv om det ikke er nødvendig.
- Startet rett på sesong 2 selv, men har sett sesong 1 i ettertid. Konge serie!!
Fringe...

Matere serie finner du ikke...
Nip/Tuck er bra saker, men det er ikke så mange episoder som har så mye "action" som Supernatural. Serien er forøvrig avsluttet, men det finnes 6 sesonger (såvidt jeg husker).
Archer er en morsom tegneserie.
jeg så tidligere i en av disse "anbefal en serie"trådene hvor en anbefalte en ny serie i slitten av 2010 eller i starten av 2011 som jeg ikke klarer å huske eller finne tilbake til! Serien var av sci-fi type(tror jeg) og hadde ikke airet på tv ennå. Jeg tror det var i starten av 2011! Noen som vet eller husker hvilken serie dette er ?
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av alphamale Vis innlegg
jeg så tidligere i en av disse "anbefal en serie"trådene hvor en anbefalte en ny serie i slitten av 2010 eller i starten av 2011 som jeg ikke klarer å huske eller finne tilbake til! Serien var av sci-fi type(tror jeg) og hadde ikke airet på tv ennå. Jeg tror det var i starten av 2011! Noen som vet eller husker hvilken serie dette er ?
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt1748166/ ?
Dead Set er bra, kort serie om zombie apokalypse og big brother