Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2477
Hei, lurer på om noen vet om en serie som ligner på Dexter ? er så sykt digg serie men har sett alt
Ellers kan derre barre anbefale andre serier Liker Dexter, Weeds og Entourage sykt godt
Så barre kom med tips !
En lignende serie? En thriller serie da, eller må det ha noe med seriemord å gjøre? Hvis du er ute etter spenning er det flere gode serier; The Shield, Supernatural, Prison Break, Oz (!!), og sikkert en hel del flere jeg ikke kommer på i farten.
Regner med du har sett House?
Vil anbefale White Collar! Latterlig bra serie, en dritgod svindler som blir tatt av FBI, men får tilbudet om å sone straffen mens han jobber for dem. (http://www.imdb.com/title/tt1358522/)
Trådstarter
90 6
Sitat av flue Vis innlegg
En lignende serie? En thriller serie da, eller må det ha noe med seriemord å gjøre? Hvis du er ute etter spenning er det flere gode serier; The Shield, Supernatural, Prison Break, Oz (!!), og sikkert en hel del flere jeg ikke kommer på i farten.
Vis hele sitatet...
Tenkte på seriemord når jeg skrev Dexter ja.. men også andre typer som Weeds osv.

Sitat av Grix Vis innlegg
Regner med du har sett House?
Vis hele sitatet...
Har nok ikke sett House, men takk for tipset
Vil anbefale White Collar! Latterlig bra serie, en dritgod svindler som blir tatt av FBI, men får tilbudet om å sone straffen mens han jobber for dem. (http://www.imdb.com/title/tt1358522/)
Vis hele sitatet...
Skal sjekke det ut, Takk for tipset
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anbefaler The Sopranos. Fabelaktiv mafiaserie med fantastiske skuespillere.
Rart at ikke noen har nevnt breaking bad eller danske serien klovn, 2 knall serier
True blood! utrolig spennende, og veldig gode skuespillere
Blue Mountain State er en artig serie Stikkord: college, amerikansk fotball, fyll og rus, damer,american pie humor

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2E8jd8cAFLk
The Mentalist
Californication, sinnsykt fet serie
Disse passer nok ikke helt inn, men allikevel verdt å nevne; Numbers, House og Heroes er svært vanedannende serier som det er verdt å få med seg!
Her er noen av de seriene jeg vil anbefale

Humor:

- Blue Mountain State
- Californication
- Entourage
- Family Guy / Simpsons / South Park
- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory


Annet:

- Breaking Bad (En serie om en døende lærer som snarest befinner seg på den andre siden av loven da han finner det ut)
- Dexter (En blodanalytiker som tar loven i egne hender da rettsvesenet ikke lenger strekker til)
- The Wire (En amerikansk krimserie som omhandler narkotikahandel o.l)
- The Sopranos (Handler om mafia-miljøet. Holder sted i New Jersey og i blant i New York. Anbefales på det sterkeste!)


Blant de over er det noen som skiller seg ut; Dexter, Sopranos, som de best gjennomførte seriene. Og Blue Mountain State, Entourage og The Big Bang Theory sånn rent underholdningsmessig Skal også sies at Dexter og Sopranos er de beste seriene jeg har sett, noensinne. Klarer ikke å velge mellom de da det er to meget forskjellige sjangere.


- Stephan
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er helt enig i at Dexter er det beste! Du har forresten fått med deg de to nyeste episodene av sesong 5? Anyways tror jeg ikke du finner en slik serie hvor seriemorderen er den man sympatiserer med nei. Har lett etter det lenge selv!
Folk nevner tilfeldige serier som man selv digger. Hvordan kan House relatere til Dexter?

Altså, etter hva jeg kan lese ser det ut som du digger serier med litt spenning med unntak av entourage. Da vil jeg også varmt anbefale supernatural. Også var det en over som nevnte Breaking Bad. Det er en serie der hovedpersonen også har to personligheter. Den er litt tregere, men kommer man inn i den er den både hysterisk morsom og spennende!
Burn Notice er veldig bra, man får innsikt fra personen sitt synspunkt og måten det er utført på er ganske så likt Dexter. Serien skal visst være brukt som en slags demper av avhengighet til Dexter
Serien handler om en spion som har fått en "Burn Notice" noe som da betyr at han får sparken, han blir bare kutta helt av. Så serien handler da for det meste om at han finner et par folk han kan stole på, og deretter skal han finne ut hvem som "burna" han. Sterkt anbefalt!
I hvilken verden er Burn Notice utført likt som Dexter? Det er en bra serie, for all del, men det er jo som en spion håndbok. Dexter er noe helt unikt.
The Office, hilarious serie, YouTube it og dø av latterkrampe!