Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 4222
Hei
Som noen kanskje har sett så lanserte VGTV en ny serie om en ung skuespiller-spire ved navn Ted for en måneds tid siden.
Jeg så gjennom første episode og fikk intrykket at han var en komplett idiot og at det var en dårlig spøk.
Nå i ettertid har jeg sett de 5 episoden som er kommet og syns det begynner å bli morsomt.
Han er en utrolig dårlig skuespiller som tror han er en ekte Hollywood skuespiller. Måten han oppfører seg på og tingen han sier er helt latterlige, men alikevel så er det underholdene. Man blir med på en rekke auditions, statist jobber og pinlige øyeblikk.

Her er forsåvidt en link til første episode
The Shit - episode 1: - Ingenting er verre enn å være kjendis i Norge

Er veldig intressert i hva folk syns om han!

"Når man er på date så trenger man å gjøre ting som skaper energi mellom to mennesker. Det å se en Norsk spillefilm, det er som stjele pappkruset til en sigøyner som spiller trekkspill i Sofievej parken. Du blir ikke glad da." - The Shit
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Synes hele greiene er genialt, underholdene og pinlig.
Hele måten han gjennomfører dette på. Han spiller en som kommer fra New York Film Academy, og viser at det er ganske hardt å bli skuespiller i Norge. Hele denne twisten med å spille en skuespiller, og det virker jo helt troverdig. Dette er den beste serien som har blitt vist på vgtv til nå. Stå på Teddy.
Får seriøst latterkrampe jeg! Jeg tror faktisk han er dritgod skuespiller, du ser jo hvordan han oppførerer seg! Det kan jo ikke være seriøst? Han er så overlegen, og tror han er verdensmester. Fy F jeg får latterkrampe!
Kommentar til kjendisfotografen: "Nå som vi er på date, så kommer det til å være endel kjendiser der. Du må ikke bli helt sånn i hundre, for du er ikke vant til sånnt. Det er en del jenter som blir det skjønner du". Åhh, så overlegen.

Er det faktisk seriøst det her?
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av EivindH Vis innlegg
Er det faktisk seriøst det her?
Vis hele sitatet...
Nei det er derfor det er så utroligt bra! Han er så god til å spille en helt troverdig og overlegen karakter.
Nath's Avatar
Trådstarter
Syns hele greia er utrolig bra gjennomført. Han er iskald, arrogant og overlegen. Jeg føler at jeg blir flau bare ved å se på det.
"De fleste Norske skuespiller takker ja til stort sett alt av jobber, men hvis jeg ble spurt om å spille i en romantisk komedie med Thomas Giertsen så hadde jeg sagt høflig nei. For da hadde jeg heller stått på et kjøpesenter, og delt ut godteposer. I batman drakt."
Det å si at han er en spire er vel å ta i litt vel mye.
Det som er det geniale her er jo at det er utrolig mange som faktisk tror at dette er seriøst. Blir selv ekstremt flau av å se på dette, men det er hysterisk morsomt
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Forresten så ligger sesong 1 her.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Blir ekstremt flau når jeg ser det. Det er vel det som gjør det så underholdene!
Jeg digger den xD Så utrolig bra å spille utrolig provoserende og allvitende. Noen ganger blir det så mye at jeg føler litt med han, men det er jo det som gjør det morsomt.
Nå så jeg bare episode en, men om det er samme driten over hele fjøla skal jeg ikke se mer heller. Jeg har kanskje annerledes humor enn dere, for dette synes ikke jeg var noe morsomt i det hele tatt.
Nath's Avatar
Trådstarter
Jeg så også kun første episode og syns det var en mølje med dritt.
Så på kjedelig skole dager endte jeg opp med å se på de hver uke og fikk da sansen for fyren. Etterhvert som episodene gikk så ble det bare mer og mer morsomt.
Men men, alle har forskjellig smak.
jøss så mange som like the shit.... jeg personlig syns det er søppel, han prøver så hardt å være morsom men han klarer det ikke.. epic fail spør du meg.
Synes serien er skikkelig underholdende på en spesiell måte. Er vel denne flauheten som gjør det sånn. Ted er en veldig spesiell karakter, veldig gjennomført overlegen og klysete. Liker hvordan han kommer med kreative og helt tilfeldige sammenligner og beskrivelser. Tror noe av det som gjør det så intressant er at alle kjenner eller har møtt en sånn kar som han, og at man kan være som en flue på veggen i kleine situasjoner.
Første gang jeg kommer åver han, Måtte flire til tider..
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Om noen har sett The Office (Amerikanske), så minner han fyren meg så SINNSYKT om 'Michael Scott' sin væremåte... Elsker det
Sist endret av M72; 31. mai 2010 kl. 03:14. Grunn: måtte spesifisere hvilken "The Office" :p
Utrolig morsom serie VGTV har mykje bra. Dette er mykje bedre enn dei kvalmenes "Rikingen"-episodane.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
The Shit is SHIT.

Tror det er det værste VGTV-serien de har hatt.
Prøver for hardt å være en norsk versjon av The Office eller Curb Your Enthusiasm. Meningen er at det skal være flaut og morsomt i daglige situasjoner. Jeg synes det dessverre stoppet på det første.
At folk faktisk synes dette er morsomt, skjønner jeg ikke. Serien er basert på å få mest pinlige øyeblikk og at vi som seere skal bli flaue på hans vegne. Men det funker ikke. Synes bare han driter seg ut med å prøve å være morsom, for serien er noe møkk. De eneste som kan like dette må være under 15 år eller ha en lav sosial intellegens. Punktum finale.
Jeg har nå sett to episoder, og synes ikke det var veldig morsomt. Jeg trakk på smilebåndet et par ganger, men that's it. Jeg får litt følelsen av at dette blir en parodi på Entourage, eller hvordan den ville sett ut gjennom Johnny Dramas øyne. En vesentlig forskjell er at Entourage faktisk er bra.
Hvis det er en norsk versjon av The Office dere leter etter så anbefaler jeg Singelklubben. Episodene ligger på nett-tv på http://nrk.no/nett-tv
Sist endret av Mith; 2. juni 2010 kl. 11:53.
Etaten var vel også en grei norsk versjon av The Office med Atle Antonsen, men har dessverre ikke fått sett alle episodene.
Alle må selvsagt få ha sin mening om dette er morsomt eller ikke, men jeg tror ikke alle får helt tak på karakteren her.

Grunnen til at jeg og mange andre synes det er ustyrtelig morsomt med "The Shit", er at han tar den typen bransjefolk så sinnsykt på kornet. Kanskje lener konseptet seg litt mye på dette, men jeg synes ihvertfall det er sinnsykt gøyalt.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Hei

Jeg så gjennom første episode og fikk intrykket at han var en komplett idiot og at det var en dårlig spøk.
Vis hele sitatet...
samme inntrykket satt jeg igjen med, og har ikke sett èn episode siden, men etter å ha lest kommentarene må jeg gi det en sjanse til.
Er vel sikkert bare jeg som har dårlig humor, og synes at det bare synn af vgtv publibiserer slike dårlige serier. Jeg mener.... Det synker jo like dypt ned som fanthomas
"Jeg tror ikke Al Pacino hadde giddet stått i et teater liksom"

Det er egentlig ganske dårlig, men er langt bedre enn Fanthomas.
Nå er FanThomas faktisk bra i forhold til TheShit og Rikingen som VGTV har sendt. (Nei, ikke gå å se Rikingen, med mindre du vil bli kvalm)
Skjønner meg ikke på folk som syns dette er underholdende. Det er jo direkte flaut å se han drite seg ut og høre hvor overlegen han er, for alt jeg vet så er han ikke noen god skuespiller engang.
Er umulig å ikke facepalme når man ser det, genialt!
Det er egentlig litt underholdende, men det blir for lite humor og for mye pinlighet; noen ganger så mye at jeg ikke helt klarer å se på en gang.

Men han var god til å imitere Christopher Walken, det skal han ha.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
http://www.vgtv.no/?id=33042

Serien er igang igjen! Enjoy
Sitat av Nath Vis innlegg
http://www.vgtv.no/?id=33042

Serien er igang igjen! Enjoy
Vis hele sitatet...
Oh lord..-.- i reapeat; værste søppelet jeg har sett
Sitat av Noe random Vis innlegg
Skjønner meg ikke på folk som syns dette er underholdende. Det er jo direkte flaut å se han drite seg ut og høre hvor overlegen han er, for alt jeg vet så er han ikke noen god skuespiller engang.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes faktisk han er en veldig flink skuespiller, det er mange som ikke skjønner at alt han gjør er skuespill. Syntes han er veldig flink til å spille en overselvsikker og hoven "skuespiller". Syntes også serien er veldig underholdene.
Jeg syns han er utrolig morsom. Noen ganger så lager han så pinlig stemning at jeg bare må le, og kjenner nesten jeg blir flau selv. Godt gjennomført!
Er ganske underholdene ja, beste vgtv har kommet hittil, Oslo Girls var jo bare helt patetisk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fantastisk serie! Oppdaget den først i går, men fikk jævlig mye moro da!

Favoritt øyeblikk:

"Hvorfor vil du ha den horebukk-looken i rottenetterfilmen?"

Selvfølgelig er det skuespill fra "Ted" sin side, er jo ikke ekte navnet til personen. Skjønner ikke at noen kan være i tvil engang.

Der jeg tviler er hvor mye er skuespill fra de andre personene som er med.

Horebukk-episoden er det jo tydelig at det er ett klipp i mellom, og hvordan skal de liksom få filma hele greia uten å røpe seg?

Mulig det er en borat-greie med blanding. . .