Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6152
Hei.
Har lastet ned endel førstesesonger av serier jeg har tenkt å få sett igjennom.
Breaking Bad, The Big Bang Theory, The Office etc.

Noen som har noen bra sider eller tips til å finne norske undertekstster til disse ?
har prøvd å google serienavnet, sesongnummer og " nor sub " til slutt, for det funker somregel på filmer, men det har ikke vist noe resultat denne gangen.

takker for svar
Norsk er det dog ikke, men http://undertexter.se/ har i hvert fall sub`s til en god del filmer/serier
Prøv her: http://norsub.com/

De har en god del norske undertekster, vet at de har både Big Bang Theory og Breaking bad.
Sist endret av Az0g; 29. januar 2011 kl. 16:31.
Bruk heller danske undertekste om du ikke finner norske. Skriftlig vil jeg si dansk er nærmere norsk enn svensk er.
Jeg har brukt tvsubtitles.net til The Office. Har sikkert tekster til de andre seriene der.

Det er riktig nok engelsk da. Jeg foretrekker faktisk engelsk tekst, mange av de norske subtitlene er google translatet rett fra engelsk f.eks. Og ikke alle har så bra kvalitet, da er det bedre med engelsk. Samtidig lærer du også
Subscene.com . Hender at det er norske tekster der, men til litt eldre ting. Forøvrig liker jeg best engelske tekster.
Sist endret av mo3; 29. januar 2011 kl. 16:32.
Allsubs.org, der finner man som regel alt til de fleste land.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når jeg legger teksten på filmen passer ikke teksten med lyden Noen tips?
subtitlesource.org - finner det meste her.
Sitat av magnuer93 Vis innlegg
Når jeg legger teksten på filmen passer ikke teksten med lyden Noen tips?
Vis hele sitatet...
VLC og mange andre programmer lar deg legge til delay på subtitle. I utgangspunktet er subtitle laget til en annen utgave av episoden/filmen med noen sekunders forskjell.