Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 971
Hei er på utkikk etter en dokumentar serie som tidligere gikk på discovery channel, tror serien gikk ut på forskjellige gruppers "mysterier" synes og huske det var en episode som omhandlet nazismen og endel satanistiske ritualer de hadde på slottet til en av nazi lederne, tror også det var en episode om frimurerne og illuminati.

Kom også på en bra serie jeg kunne tenkt meg og sett igjen, dette er en fiksjons serie som jeg tror gikk på norsk tv for ett par år siden, husker nesten ingen ting men er noe med en jente som blir kidnappet og skal ofres er også noe sataniske greier, tror handlingen foregår i Roma og er noe sånn new world order greier.

Jepp så nettop Angels and demons og ble litt fasinert over alt det illuminati greiene
Sist endret av danseku; 30. september 2010 kl. 10:40.
Sitat av danseku Vis innlegg
Hei er på utkikk etter en dokumentar serie som tidligere gikk på discovery channel, tror serien gikk ut på forskjellige gruppers "mysterier" synes og huske det var en episode som omhandlet nazismen og endel satanistiske ritualer de hadde på slottet til en av nazi lederne, tror også det var en episode om frimurerne og illuminati.

Kom også på en bra serie jeg kunne tenkt meg og sett igjen, dette er en fiksjons serie som jeg tror gikk på norsk tv for ett par år siden, husker nesten ingen ting men er noe med en jente som blir kidnappet og skal ofres er også noe sataniske greier, tror handlingen foregår i Roma og er noe sånn new world order greier.

Jepp så nettop Angels and demons og ble litt fasinert over alt det illuminati greiene
Vis hele sitatet...
Hvis du likte Angels and Demons burde du hvertfall lese boken som filmen er basert på. Egentlig burde du lest boken først, for den er mye bedre, imo.

Da Vinci Koden tror jeg også kan være av interesse.

Sorry for off-topic
Scouser
danseku's Avatar
Trådstarter
har lest begge dan brown bøkene
"Øko-Terrorist"
Sitat av danseku Vis innlegg
har lest begge dan brown bøkene
Vis hele sitatet...
Han har da flere bøker :P

Kan også anbefale Deception Point og Digital Fortress
Scouser
danseku's Avatar
Trådstarter
fant ut hva den fiksjons serien het
Revelations
http://en.wikipedia.org/wiki/Revelat..._miniseries%29
Ville ha satset en tier på at serien het
"tabu", men men.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Han har da flere bøker :P

Kan også anbefale Deception Point og Digital Fortress
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet, har alle bøkene i bokhylla hjemme hos foreldrene men glemte hva de het.