Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1244
Vet ikke om det er den beste plassen og spør, men jeg skal til min far i 1 mnd uten nettverk, så må ha noe og drive med

Takk på forhånd !
Last ned en Norsk grammatikk-ebok.

Eller spillet Metro 2033, selv om den bare varer i maks tre dager.
Sist endret av Rolsen Royce; 19. juni 2010 kl. 14:11.
Fallout 3 med expansions + mods er utrolig mange timer med underholdning, eller så kan du laste ned alle episodene av lost
Vi har allerede mange, mange tråder om forskjellige serier, så du kunne jo tatt en titt under filmseksjonen på forumet. Ellers vet jo ikke jeg hva slags spill du liker, så en god blanding av alt må jo være ideelt. Dragon Age: Origins og Awakening kan lett gi deg flere titalls timer med god underholdning. Om man går lei av det etter vært, så kan jo for eksempel spill som Warcraft 3, altså RTS (Real time strategy) gi deg en god avkobling fra den intense verdenen i DA: O. Ellers har du jo forskjellige skytespill som Splinter Cell: Conviction, Counter Strike, Modern Warfare 2, selv om single player delen der ikke er for lang.
mount & blade: warband.
tropico 3.
napoleon total war.
cod MW 2

der har du mange timer med ganske variert underholding!! kos deg
wiito's Avatar
Trådstarter
81 2
Tusen takk )
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skins er en serie som jeg har blitt veldig glad i de siste månedene.
Handler om ungdommer i 16-20 alderen som sliter med problemer som avhengighet, funksjonshemning, seksualitet. Bra blanding av Komedie og drama!
Kjøp deg Minecraft. Utrolig avhengihets skapende spill som går ut på å bygge ting og grave gruver for å få tak i metaller og mineraler for å lage bedre utstyr. www.minecraft.net spillet er i alfa-fasen, men kjøper du nå får du det for halv pris
Worms Reloaded


drit bra spill
Sist endret av davidentotre; 22. september 2010 kl. 23:00.
Sjekk ut disse TV Seriene:

- Big Bang Theory
- Entourage
- Weeds
- Family Guy
- Futurama
Last ned alle sesongene av Dexter.
Big Bang Theory suger. Barnslig og dårlig humor. Vil si Two and a half men er bedre. Men ingenting slår Kongen av Queens!
Sitat av Twistz Vis innlegg
Big Bang Theory suger. Barnslig og dårlig humor. Vil si Two and a half men er bedre. Men ingenting slår Kongen av Queens!
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg ikke starte en stor diskusjon utav det utsagnet om Big Bang Theory, men barnslig er nok helt feil kategori. Det er en nerdete sitcom serie. Two and a Half Men og Kongen av Queens er også to fabelaktige TV serier
Jeg holder for tiden på å se en serie som heter: Breaking Bad.
Den kan så alngt anbefales på det varmeste!