Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1687
Heisann! Jeg husker en serie som gikk ut på en liten neger gutt (ekke rasist nei.) Som var vistnok veldig smart, og snakka som at han hadde tett nese.. Også hadde han en bil med 3 hjul og greier, og 2 brødre om jeg ikke tar feil..

Noen som vet hvem jeg mener?
Er ikke dette han ene kiden fra malcolm in the middle?

Eller er det Steve Urkel du mener?
Sist endret av HossCarter; 23. juli 2010 kl. 15:39.
Et kjapt google-søk gav meg "The Smart Guy"
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Ser ut til å være The Smart Guy, tusen takk! KP til deg.
Negere kalles også for " afro amerikanere "
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Oppsan, endring i planeneh er, var ikke Smart Guy alikevel, det var en eldre neger gutt, med firkanta briller og snakka som han var tett i nesa :P..
Da må det nesten være Steve Urkel
Bitch, please
MrAsrud's Avatar
Everybody hates Chris?
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Steve Urkel var det! KP til begge siden Hoss sa det og.
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Negere kalles også for " afro amerikanere "
Vis hele sitatet...
Nei, det stemmer ikke. Afroamerikanere er negre, men ikke alle negre er afroamerikanere De fleste negerne bor i Afrika. Neger er ikke rasistisk, men kommer fra det spanske ordet for fargen svart: "negro".
Sist endret av Ladejarlen; 24. juli 2010 kl. 08:45.
Jaeel White er en fresh type, har virkelig kommet seg etter kostymeepoken med karakteren Steve Urkel.

Steve Urkel ble mest brukt i serien Family Matters, som den mest irriterende nabogutten en kunne ha (kanskje forutenom Dennis da).

PS! Det ser ut til at sesong 1 nylig ble sluppet ut på DVD.
Sist endret av waf; 24. juli 2010 kl. 08:53.
Folkefiende
Toaru's Avatar
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Negere kalles også for " afro amerikanere "
Vis hele sitatet...
Håper for din skyld at dette er et sitat fra Brüno x)
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Negere kalles også for " afro amerikanere "
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke afro amerikaner...
har ikke noe å si hva man kaller rasen, vi er så like uansett.
Sitat av Reitaner Vis innlegg
har ikke noe å si hva man kaller rasen, vi er så like uansett.
Vis hele sitatet...
Hvorfor har ikke det noe å si, og hva i all verden mener du med at forskjellige raser ligner på hverandre?
Sitat av Ladejarlen Vis innlegg
Neger er ikke rasistisk
Vis hele sitatet...
Det kommer vel an på hvem som sier det og hvordan det blir sagt. For min del er dette det naturlige ordet, det har med dialekt og familie å gjøre. Har mange mørkhudete venner selv, og føler meg ikke som noen rasist, i alle fall. Samtidig vet jeg også om mange som bruker ordet "neger" bare på trass. Du kan ikke slå fast at ordet neger er, eller ikke er, rasistisk. Bruken av ordet er for varierende til det.
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Hvorfor har ikke det noe å si, og hva i all verden mener du med at forskjellige raser ligner på hverandre?
Vis hele sitatet...
Å være like er ikke det samme som å ligne på hverandre vettu
Denne ligger vel strengt talt under film og tv, og er ikke en tråd å diskutere rase i.