Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4568
Her står det litt om serien, og her ligger det en trailer/teaser.

Hva tenker folk om dette? Tror dere denne serien vil slå an?

Jeg syns konseptet virker spennende, men jeg håper ikke det blir for mye "snakk" og for lite handling. Gleder meg uansett til å se det, tror jeg...
Etter å ha sett traileren virker det utrolig spennendes og mtp. at det er folka bak Lost som bla. har produsert Flash Forward kommer jeg sannsynligvis til å sjekke denne serien ut.

Tusen takk for informasjonen!
Virker veldig interesant! Holder på å se lost nå, og liker det veldig godt, så dette blir sikkert bra Kommer nok til å se den jeg og!

KP til deg
Sykt fett! nå vet som lost snart er ferdig er det godt å vite at den serien her kommer: )
Sitat av p0lse Vis innlegg
Sykt fett! nå vet som lost snart er ferdig er det godt å vite at den serien her kommer: )
Vis hele sitatet...
Ja, Lost hadde de 2 siste episodene i går; Onsdag.

Synes denne serien så spennende ut, så må se litt på dette.
Jeg mente at sesong 5 av Lost var ferdig; Onsdag. Det er jo fortsatt en siste sesong; seson 6.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er ikke samme folka som produserer Lost som har laget Flashforward. For det første så er de eneste likhetene at Flashforward bruker to kjente skuespillere fra Lost. Dominic Monaghan(Charlie i Lost) og Sonya Walger(Penny i Lost) er med på serien. Det er produsenter bak b.l.a. 24, Dark Knight, Batman Begins, Blade og diverse X-Men filmer.

Men Flashforward blir pitchet av ABC som den nye Lost, siden Lost er ferdig i mai 2010 må ABC ha en erstatter for Lost.

I tilegg skal forresten Seth Macfarlene(skapern av Family Guy) være med i serien som gjesteskuespiller.
Likte at Dominic monaghan skal være med i Flashforward, likte han veldig godt i både LOTR og Lost. Savnet han virkelig etter han døde i lost.
Mulig spoiler (tror ikke det vil spoile for mye, men bare for sikkerhets skyld)
De har gått rimelig langt bort fra orginal historien til boka i denne serien her da. Men igjen, når gjør ikke amerikansk film og tv det. I boka er hovedpersonene gamle forskere/vitenskapsmenn og en blanding av en supernova eller no sånt og CERN sin hydron colideren (navnga jeg det riktig?) har en del med flashet å gjøre. Og i steden for at folk ser 6 måneder fram i tid så ser de ca 20 år eller no. At de har kutta det ned til 6 måneder er jo egentlig forståelig ettersom at det sikkert passer sammen med tidsperioden serien går på tv (f.eks. ved sesongslutt har man kommet fram til der folk så seg i flashet). Jeg tror også lengden på flashet er kortere i boka.
så grei ut, men håper den ikke blir like evigvarende som Lost.
Sitat av åjavelja Vis innlegg
så grei ut, men håper den ikke blir like evigvarende som Lost.
Vis hele sitatet...
Ja, helt enig. Håper ikke serien er alt for lang...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Serien er lagt ut på Tv 2 Sumo i dag og kan nå sees der. Den starter ikke på tv før Torsdag kl. 21:45.
Første episode var i hvert fall spennende!
Har netopp sett de to første episodene og jeg er inntil vidre fortsatt nysgjerrig..

Det jeg liker er at det er såpass mange løse tråder og usvarte spørsmål samt at det hittil har dukket opp desto flere av disse..

Det jeg ikke liker derimot er "oss mot dem" krigen jeg mistenker at de har planer om å la skje i serien (tenker da spesielt på han hacker-kisen de møtte på.. var det foresten nødvendig at han var tilsynelatende sprutgal og hengte dukker og i det hele tatt?).

Konspirasjonsteorier er okei underholdning så lenge de ikke tar det for langt.
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Første episoden ble litt sånn alt på én gang-ish, slik at man fatter interessen, men det må man vel nesten. Syns det jevner seg bra ut i andre episoden, og jeg er fortsatt særs interessert. Konseptet i seg selv er dritfett, morsomt å se bildene fra kameraovervåkinga når alle faller om.

Spent på mer.
Jeg har sett alle 3 episodene som er kommet i USA og jeg kommer definitivt til å følge med på denne serien!
Synes den virker spennende og interessant, pluss at det er mye som kan skje. Rettelse: Det er mye som skjer!

Det som er negativt med denne serien er at den kan drøyes veldig lenge, den har hvertfall et godt grunnlag til å kunne drøyes. Håper ikke de gjør det, da kan det fort bli en katastrofe

OBS:
Vet ikke om det er lov, men om noen er interessert i å se episode nr 2 og episode nr 3 så bare PM meg.
Sist endret av mrsandvik; 10. oktober 2009 kl. 23:53.
Er der bare meg eller er denne "intense" musikken i stort sett den samme som i filmene 28 days later og 28 weeks later
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har selv sett de 4 første episodene nå, og jeg må si jeg er meget fornøyd!
Så langt har den allerede kommet på topp 5 lista mi.

Gir serien 10/10. Så får vi se åssen det blir utover. Vil anbefale serien til alle som liker spenning og mysterier.
Wææ Bean, jeg leste det du skrev!!
Så langt er serien utrolig bra, sett 3 episoder, usikker på hvor mange som er ute (piraten sjæl ja) men spennende saker
har kommet 4 episoder.
har sett de 4 første. Har ikke skjedd siden første episode. Bortkastet tid, spør du meg!
Sitat av dritern3 Vis innlegg
har sett de 4 første. Har ikke skjedd siden første episode. Bortkastet tid, spør du meg!
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at dette er en bra serie, for jeg dømmer ikke engang etter 4 episoder, men så langt vil jeg si at jeg følger ihvertfall med videre. Om du ikke liker en serie etter 43 minutter, går du glipp av mye.

Jeg mener, hvem syntes vel Dexter virket som en bra serie etter episode en? Tok meg noen episoder for å si det slik, likevel om jeg nå synes det er den beste serien laget.

Ontopic; Jeg synes serien så bra er veldig bra sålangt, men jeg håper det blir med action > drama.
Sist endret av Volch0k; 22. oktober 2009 kl. 03:15.
Sett de første 4 episodene og syns at serien er dritrå så langt. EzTv er et flott sted å få episodene så snart de går på lufta. (er vel nede for tiden pga tpb er nede)
Sist endret av Dimergon; 22. oktober 2009 kl. 03:33.
Serien virker helt grei. jeg syns det blir litt kjedelig i blant, men ellers spennende.
Alle her skriver at de håper den ikke vil drøye ut. Det er jeg ikke enig i! Det er akkuratt det jeg elsker med LOST. at man virkelig må sette seg inn i det og følge med alle episodene. hadde det hvert opp til meg skulla LOST hvert 10 sesonger:P

må bare si at Serien virker veldig lovende! igger konseptet
Sist endret av bamsetid; 26. oktober 2009 kl. 22:15.
Slutten på episode 5 var rå! Må si spenningen tok seg litt opp igjen da, etter at episode 4 og 5 hadde veldig mye prat og lite handling.

Men virker som en veldig bra serie foreløpig, er veldig nysgjerrig på hva som skjer videre.
Føler serien har et teit konsept. Ingen monstre i skogen Har sett 4 episoder, men er ikke noe fan.
Sist endret av Apu; 29. oktober 2009 kl. 23:53.
▼ ... over en uke senere ... ▼
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Sitat av Yochi Vis innlegg
Slutten på episode 5 var rå! Må si spenningen tok seg litt opp igjen da, etter at episode 4 og 5 hadde veldig mye prat og lite handling.

Men virker som en veldig bra serie foreløpig, er veldig nysgjerrig på hva som skjer videre.
Vis hele sitatet...
Veldig spennende serie, spent på hvordan alt skjer frem til dagen alle husker. Episode 6 var litt døll sett i forhold til episode 5, ble litt lite action. At jeg kommer til å følge med videre på denne serien er rimelig sikkert, ikke verdens beste serie, men dødsfett konsept og mye artig og spennende som kan skje.
Har sett alle 5 er det vel til nå. Og er bare helt sinstkt råt. Klarer nesten ikke vente :P Selv om jeg klarer å holde meg i å se den neste på sumo :P xD
+ før den er vist på tv liger den uten tekst det xD
Sitat av Shudo Vis innlegg
Har sett alle 5 er det vel til nå. Og er bare helt sinstkt råt. Klarer nesten ikke vente :P Selv om jeg klarer å holde meg i å se den neste på sumo :P xD
+ før den er vist på tv liger den uten tekst det xD
Vis hele sitatet...
7 episoder er ute nå.

Jeg syns dette er en veldig spennende serie, det er kanskje ikke like mye action i hver episode, men det er alikevel gode episoder som bygger opp historien i serien. Jeg liker at serien gir muligheten til å tenke litt selv og spekulere i hva som kommer til å skje.
Eneste negative jeg kommer på nå er at personen som spiller Demetri er en elendig skuespiller som ikke burde spille i andre filmer enn middelmådige komedier.
Sist endret av BigFigWasp; 9. november 2009 kl. 11:03.
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Sitat av MartinB Vis innlegg
7 episoder er ute nå.

Jeg syns dette er en veldig spennende serie, det er kanskje ikke like mye action i hver episode, men det er alikevel gode episoder som bygger opp historien i serien. Jeg liker at serien gir muligheten til å tenke litt selv og spekulere i hva som kommer til å skje.
Eneste negative jeg kommer på nå er at personen som spiller Demetri er en elendig skuespiller som ikke burde spille i andre filmer enn middelmådige komedier.
Vis hele sitatet...
Bra han tilsynelatende skal dø. Har ikke merket meg han som en dårlig skuespiller, men ser det sikkert neste gang jeg ser det.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Bra han tilsynelatende skal dø. Har ikke merket meg han som en dårlig skuespiller, men ser det sikkert neste gang jeg ser det.
Vis hele sitatet...
Vel, at han er dårlig er kanskje litt drøyt, men jeg syns så absolutt at han ikke kler rollen og til tider blir det litt for mye klisjèer fra hannes del.

Jeg tror faktisk ikke han kommer til å dø, dem klarer nok å spinne det slik at det ikke skjer alikevel, og vi vet jo at man kan endre fremtiden. Noe tilsynelatende Al gjorde i episode 7.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fannt ikke en bedre tråd, men må bare dele hvor bra serien tok seg opp nå etter siste "pause". Et ord: Damn!
Denne serien skuffer helt seriøst. Dårlig skuespill, alt for mye uinteressant prating og lange klisjè-aktige samtaler og en story som av og til ikke henger på greip med resten.

Joseph Fiennes er etter min mening ikke rette mannen for å være en slags "hovedperson" i denne serien. Føler ikke han strekker til, og blir kjedelig. Vil påstå han passer bedre til rollen sin i LOST.

Jack Davenport/Lloyd Simcoe er en dårlig skuespiller og han lever seg ikke inn i rollen sin, virker som han ikke har engasjement. Det merker man lett.
Btw; hvorfor sier han at han forårsaket blackouten, men vet ikke hva han gjorde? Idiotisk etter min mening.

Episode 13 var det faktisk litt fremgang i serien og ble litt mer spennende.

Når jeg så de første episodene og når de oppdaget han mannen på overvåkningskameraet som gikk rundt på den tribunen midt i blackouten, var det veldig spennende, men etter det ble serien rett og slett dårlig. Serien har et bra konsept sånn sett. Jeg blir faktisk irritert når jeg sitter å ser serien, for det dukker opp ting som ikke gir noen mening + det dårlige skuespillet + de lange samtalene som ikke har noen betydning for selve konseptet/storyen videre. Man blir sittende og vente på at noe skal skje.

Mye pepper har jeg gitt nå, men det er med grunn også.
Foretrekker heller å se Breaking Bad, 24, Pacific (selv om dette var noe skuffende i forhold til Band of brothers), South Park, Family Guy og Lost (som heller ikke er så bra for tiden)
Sist endret av Outier; 8. april 2010 kl. 00:28.
24 har jeg aldri klart å se, aner ikke helt hvorfor men. Akkurat det samma med Lost. Breaking Bad derimot må sies å være den absolutt yndlings serien for tiden. Var redd serien døde allerede etter 1 sesong, men den kommer tilbake og tilbake
Outier: Sett siste episode(15)?
Damn for en god twist
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
24 har jeg aldri klart å se, aner ikke helt hvorfor men. Akkurat det samma med Lost. Breaking Bad derimot må sies å være den absolutt yndlings serien for tiden. Var redd serien døde allerede etter 1 sesong, men den kommer tilbake og tilbake
Vis hele sitatet...
Henger meg på den her. Blir litt feil å prate om andre serier i en Flash Forward Topic, men god damn - Breaking Bad er en jævli god serie.
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Foreløpig har det blitt slik som jeg fryktet, kult konsept, men altfor mye snakk og for lite handling. Gir den fortsatt en sjanse, for konseptet er som sagt kult, og jeg er jo nysgjerrig da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg må si at jeg ble meget forundret og skuffet da jeg fikk se at FlashForward skulle kanselleres etter bare den 1. sesongen.
I og med at jeg, og sikkert mange andre synes det er en god serie...
Tenkte resten ville vite det...

Kilde: http://www.sevensidedcube.net/entert...ard-cancelled/
http://en.wikipedia.org/wiki/FlashForward

On May 13, 2010, it was reported that FlashForward would not be renewed for a second season.[8] ABC confirmed on May 14, 2010 that the show has been cancelled.[9][10] In an interview with Time Magazine, co-creator David S. Goyer said, "I never saw it coming."
Vis hele sitatet...
Nå som LOST er slutt om et par dager, kunne jeg kanskje tenke meg å henge meg på dette her. Uten at dere spoiler for mye, anbefaler dere at jeg gjør det?
(VG Nett) Den amerikanske TV-kanalen ABC har bestemt seg for å kansellere TV-seriene «FlashForward» og «Scrubs». Også «Heroes» går en høyst usikker tid i møte.

21 episoder ligger på piratbukta
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om so1e22 er siste episode? Wikipedia sier, som skrevet tidligere her i tråden, at showet har blitt kansellert, og at episode 22 er det siste vi får se fra den fronten.

I så fall er jeg utrolig skuffet, da det er ALT for mange løse tråder igjen som ikke har blitt nøstet opp. Jeg syns serien var underholdene, på tross av enkelte hårreisende skuespillerprestasjoner, og en avsluttning som denne ødelegger mye.
Serien avsluttet jo omtrent bare der den begynte på sett og vis. Må si jeg virkelig mislikte at så mange av bad guysa kreperte, en god serie må nesten ha "gode" bad guys(som holdes i live i mer enn en episode eller to).
Sist endret av HabbaLaBiba; 6. juni 2010 kl. 04:27.
Full pott for traileren, så sinnssykt fet ut
kommer 10 episoder til for å rydde opp i alle løse tråder
Sitat av mammsi Vis innlegg
kommer 10 episoder til for å rydde opp i alle løse tråder
Vis hele sitatet...
kilde? Når kommer de?
faen, leste feil!

De må da vell lage noen episoder til så serien får en ordentlig avsluttning