Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1107
Hvem kunne ikke ha tengt seg et sånt tastatur... :http://www.itavisen.no/art/1298398.html
Better than thou.
Kan du være så snill å slutte å poste alt i vanlig diskusjon? Og jeg ville forøvrig ikke hatt et slikt tastatur. Så jævlig ekkelt ut.
a
Sist endret av Darris; 18. mars 2002 kl. 19:25.
fett.. kunne tenkt meg et sånt..
Trådstarter
"viggo" har et seriøst problem!Eller så har han en utrolig trang til å dele sin "affer" drøm, (fantasi) til oss stakkars lesere!
Det skuffer meg å se hvor langt ned en person her villig til å synke!!
Hva i alle dager har dette med tastaturet å gjøre viggo?
Jeg mener, om du har slike lyster og fantasier er det din sak. (det finnes sikkert forum for slikt også)
Du må være syk i hode eller noe... affer?
skuffet
Sikkert full eller.no..
Må være utrolig praktisk hvis strømmen går, så ser du tastaturet selv om det er bekk-mørkt.

Tror dessuten man blir kjævli øm i fingertuppene av å dunke dem mot bord-plata.
hvis strømmen går ?
pleier ikke dataen skru seg av også da
Er ikke mange som har ups.
Det er noen andre som har logget inn som min bruker....Den personen skal få svi. Jeg har ikke skrevet det som står oppi der så KLAPP IGJENN!!!
Opprinnelig postet av viggo
Det er noen andre som har logget inn som min bruker....Den personen skal få svi. Jeg har ikke skrevet det som står oppi der så KLAPP IGJENN!!!
Vis hele sitatet...
du lurer ingen andre enn deg selv
Trådstarter
Fullstendig enig med "Chipper"
Har tatt meg en telefonrunde, å den skyldige har meldt seg. Han får selv svi....Sitter å tenker ut hva jeg skal gjøre
Trådstarter
d e fint du har funne den skyldige da viggo" du husker sikker å logge deg ut av iblis når du er på skolen neste gang Daniel har data time han å skjø Ps:Ha deg på MSN!
Opprinnelig postet av xEn0s
hvis strømmen går ?
pleier ikke dataen skru seg av også da
Er ikke mange som har ups.
Vis hele sitatet...
Det var ment som en spøk.