Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 975
Noen som vet hva som går av morpheus for tiden?
Det står at du må laste ned nyere versjon, men de "nye versjonen" er tydeligvis ikke y nok..
Har prøvd litt me Direct Connect, men det virker så tungvindt ut. Kansje fordi jeg ikke har fått satt meg skikkelig inn i det?
PS: vet ikke om jeg poster i riktig forum da men...
Jeg bruker denne versjonen, den funker fett.
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR

Det står at du må laste ned nyere versjon, men de "nye versjonen" er tydeligvis ikke y nok..
Vis hele sitatet...
jeg har akkurat samme problem.
har du prøvd kazaa? funker fint den tror jeg... jeg bruker den forrige versjonen, har ikke turt å oppgradere siden den rettsaken og eierskifte greiene,,, tenkt om de har lagt inn noe filter greier eller noe? (noen som har prøvd forresten?)

ellers kan du jo prøve winMX, men du må stresse mye for å få laste ned (du bør helst ha noe å bytte med).

ellers kan du jo bytte med folk på Origons, var en her på forumet som anbefalte det (thanx!), da foregår det gjerne over ftp, og det er jo fett!
We understand that some of you are having difficulties connecting to your Morpheus User Network. As you know from recent newsletters, Morpheus has been preparing to substantially upgrade the Morpheus software. Unexpectedly, one of our software providers made a significant upgrade to their technology that is currently incompatible with Morpheus.

We share our Morpheus users' frustration with this action and are committed to getting you back up on the network as soon as possible. As a result, we are accelerating the release of our new Morpheus software and within days expect Morpheus users to enjoy the Morpheus Preview Edition. The Morpheus Preview Edition will provide enhanced capabilities, a new, easy-to-use interface and most importantly, will provide access to more search results. In addition, we want to assure our users that, unlike other peer-to-peer networks, we remain committed to a free software product without spy ware.

We appreciate our users' loyalty to the Morpheus product and are committed to providing you with the best peer-to-peer network in the world. We appreciate your patience during this short transition. Please check back for exact availability to download the new Morpheus Preview Edition....
noob killer
elukS's Avatar
Wow!!!

Skulle akkurat inn og poste det samme som asylth når jeg så denne posten

!"#!#%"#% Akkurat når jeg skulle finne DEN kongelåta

Håper det kommer fort opp igjen.
Better than thou.
/m3h |_0\/35 www.audiogalaxy.com
Men særiøst, funnet alt jeg har søkt på der hittil. Lasta vel ned 400 mb med music derfra igår. Trenger et lite tilleggsprogram som du får lastet ned derifra. Er vel noen få hundre kb.
Audiogalaxy er bra. Grunnen til at jeg bruker morpheus, er at jeg liker interfacen bedre, og at man kan finne software oxo. Sangene jeg ikke finner med morpheus, finner jeg nesten garantert med audiogalaxy.
noob killer
elukS's Avatar
Var flittig bruker av Audiogalaxy før, men når du ikke har tilgang til annet en dialup synes jeg Morpheus funker mye bedre (les: slipper å vente så lenge).
Opprinnelig postet av NEXOR16
[http://itavisen.no/art/1298277.html[/url]

Derfor!
Vis hele sitatet...
oki takker... men nå har jeg gått over til Direct Connect.
Noen som vet om en linux-versjon av DC? Har sett at folk har brukt linux... Kansje litt off topic men...