Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2369
Heisann.

Vurderer sterkt å fjerne min GET boks da vi nå har 80 ish kanaler, men aldri ser på stort annet enn sinnasnekkeren og luksusfellen. Ellers står det stort sett på noe random greier som vi egentlig ikke følger spesielt med på.

Så her kan man jo spare ca 6000 i året, som heller kan brukes til andre ting.

Vi har netflix, HBO og popcorn time allerede. Smart tv, chromecast og ps4 som brukes til nevnte apper samt div som youtube, spotify, NRK osv.

Vet at man kan betale for viaplay, amazon, og en anna video utleie app på ps4. Men er det noen flere alternativer man har som er verdt pengene eller er gratis?

Vi ser i hovedsak på serier, filmer, dokumentarer, eller ''vanlig tv'' som sinnasnekkeren/luksusfellen.

Hadde også vært knall med noen tilbud som sender i 4k og HDR, men det finnes det vel strengt tatt svært lite av foruten netflix og youtube?
Netflix, HBO, NRK og Popcorntime dekker vel det meste av serier og filmer. Og Youtube har en rekke full-lengde dokumentarer, spesielt fra National geographic og lignende kanaler. Hvis du da enda ønsker å se Sinnasnekkeren og Luksusfeilen, så er vel Dplay du ser etter, her kan du se alt inneholdet fra kanalene tilknyttet Discovery network, inkludert dokumentarer som sendes på Discovery channel.
Oki, takker for svar. Skal sjekke ut dplay ��
Hadde sjekket ut kodi og iptv, 4200 kanaler med mange 1080 kanaler, uten å måtte betale årsavgift i nrk. For rundt 200 kr i mnd..
Kodi kan forøvrig settes opp på en pi, og har fungert meget bra for meg

https://docs.google.com/spreadsheets...K6p4Q/pubhtml#

her er en liste med providere

Kom gjerne med noen providere om dere har erfaring,prøver selv å finne en god, kun prøvd ntv.mx og ace ..
Sist endret av Incogn1to; 24. oktober 2017 kl. 22:37.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har kjøpt meg magbox og prøver meg frem med forskjellige tilbydere. Beste e jo at de fleste har engelsk fotball inkludert