Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 549
Har en eldre bærbar jeg bruker kun til netflix osv. Etter en viss patch så får jeg ikke bilde på hele skjermen. Jeg har hatt flere problemer med updates som kødder til noe.
Oppdaterte til win 10 fra 7, og den fungerte fint den første tiden.. Men.
Første problem, bilde fuller ikke skjerm.
En update gjorde at skjermen ikke ville på en gang. Nedgraderte og fikk bilde igjen.
Sist gang den oppdaterte ville ikke nettflix spille videoer, fant ut at windows igjen lager problemer. Nedgraderer igjen, får bilde men ikke på hele skjermen...

Gpu er av den eldre typen, viss jeg ikke husker feil er det amd HD5750 eller muligens 4*** serien. Kortet var i mellomklassen når jeg kjøpte pcen, greide og spille stalker osv med en mix av medium og high. Viss det sier dere nope.

Er det noen drivere jeg kan laste ned som fungerer på windows 10? Enten nekter windows meg og installere pga for gammel, eller så støtter ikke driver gpu.. Er drittlei av hele greia. Det er kunn netflix appen som stopper meg ifra og gå tilbake til windows 7, muligens latskapen og spiller en liten rolle..

Takk for hjelp!
Sist endret av sneipen; 10. januar 2018 kl. 18:14.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg er nokså sikker på du kan justere dette i Catalyst Control Center under Scaling(Under/Overscan)