Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 889
Har akkurat testa dexedrine for første gang selv. Har flere kompiser som har anbefalt dette over alt på jord, og mener at "legemiddel-speed" er det mest potente du kan få ideg. Er 4 timer siden jeg tok første pilla og nå har jeg spist et helt brett (5mgx14). Eneste jeg merker er at det er litt tungt å spise og er litt urolig i kroppen. Glad jeg fikk tak i noe knallgod rosa shitt og et par subbere Noen som har noe erfaringer fra dette legemiddelet?
Vet du hva du har fått i deg? Altså, vet du hva virkestoffet i pillene er?

Av det jeg leser så virker du som du ikke helt vet hva du holder på med, no offense.

Jeg ser for meg at du kan fint ta et par gram amfetamin i løpet av en dag. Tror du da 5mg(!) skal blåse deg av banen?

Du har fått i deg 70 mg dex amfetamin. Det er vel kanskje bare en brøkdel av linjene dine?
Sist endret av Superspurv; 15. oktober 2020 kl. 09:15.
disse https://www.felleskatalogen.no/medis...-medice-602877 på 20mg er det litt mer futt i .. men du må fortsatt ta 50 piller dersom du vil ha 1g dexamfetamin.. så om du er vantil å sniffe det får du en rimelig stor haug hehe xD vil tro de fleste føler seg mer produktive etter 4-8 sånne piller .. men en fra eller til merker man ikke noe særlig av om man aldri har tatt det før da .. da vil man bli litt gira .. og alle vil nok ha litt problemer med å sove om man tar en midt på natta ..
Anonym bruker
"Sprudlende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du savner nok metaen som nærmest aøltid ligger å lurer i gatespeed. Amfetam prettarater fra apotek er ren dextroamfetamin, og har lest ganske mange klage på at de ikke får no funk av de side ren amf ikke har det kicket man får av meta.