Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1069
Noen freaker som kan fortelle meg litt om denne serien, altså egne meninger, synspunkter osv. Har lest reviewen på tv.com

Virker som en veldig kaotisk, men kul serie...Håper ikke dette er noe ala Prison Break som bare drar det i det uendelige.."We need to get teh fuck outta here..."


link: http://www.tv.com/the-nine/show/5850...esults;title;0
Sist endret av r33l; 3. mai 2007 kl. 16:46.
Er bare en kortserie tror jeg.. Sesong 1 er iallefall bare på 7 episoder.
Men virker som en veldig spennende serie. Jeg får gi episode èn en sjanse så gjenstår det å se hvor bra den er
Er så mange "sånne" serier for tiden. Men tror jeg skal gi den en sjanse.

Samme gjelder forøvrigt Studio60 som kommer på TV3.
Jeg har sett de første episodene av serien, og konklusjonen er at det er en helt grei serie. Skuespillerne er greie, og storien er OK. Du slipper nok også caset "We need to get teh fuck outta here...", da mesteparten av handlingen er etter ranet
Ja... første episode ble sendt på tv3 nå og jeg må si den virker veldig spennende.. Produsentene har absolutt scoret et par poeng på å ha selve handlingen i etterkant av ranet og at flashbacksa avslører mer og mer av ranet i seg selv, det gjør serien ekstra spennende.
Denne serien er verdt å få meg seg
Så i går ja, virket helt greit.

Bra oppbygd, virker jo en smule rotete i starten, men det er jo meninga.
Syns egentlig ikke det var noe særlig. Litt sytete og var ikke særlig spennende. Det er ikke en dum ide å ha handlingen på den måten de har valgt å gjøre det, men jeg ble ikke noe særlig grepet akkurat. Har bare sett første episode men det er ikke sånn at eg gleder meg til neste..
Henviser til en artikkel på dagbladet.no som kan være av interesse:
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/05/09/500184.html
Sitat av Chubby
Henviser til en artikkel på dagbladet.no som kan være av interesse:
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/05/09/500184.html
Vis hele sitatet...
Ja det er synd... Skjønner ikke vitsen med å kansellere serier sånn helt uten videre.. Det skjedde med Invasion på tv norge og. De fikk laget ferdig sesong 1 men rakk aldri å starte på sesong 2 før serien ble kansellert fra Amerikanske tv skjermer (dermed også Norske) Noe som er veldig synd med den spennende slutten sesong 1 hadde Er bra The Nine har en slutt vi kan se fram til da
Sitat av Viva la Opium
Er så mange "sånne" serier for tiden. Men tror jeg skal gi den en sjanse.
Vis hele sitatet...
syns det er digg jeg digger disse seriene, så den skal vel sees.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Viva la Opium
Er så mange "sånne" serier for tiden. Men tror jeg skal gi den en sjanse.

Samme gjelder forøvrigt Studio60 som kommer på TV3.
Vis hele sitatet...

Hva er sammenligningen med Studio60?
Sitat av tnt
Hva er sammenligningen med Studio60?
Vis hele sitatet...
ditto .
Sitat av simdal
Ja det er synd... Skjønner ikke vitsen med å kansellere serier sånn helt uten videre.. Det skjedde med Invasion på tv norge og. De fikk laget ferdig sesong 1 men rakk aldri å starte på sesong 2 før serien ble kansellert fra Amerikanske tv skjermer (dermed også Norske) Noe som er veldig synd med den spennende slutten sesong 1 hadde Er bra The Nine har en slutt vi kan se fram til da
Vis hele sitatet...
Nå er dette litt vel off topic, men Ivasion ble kanselert pga av, som de fleste andre, den var ikke populær nok i forhold til kostnadene for å produsere den. En annen kanal luktet vissnok på å kjøpe serien med set og det hele, men prisen pr episoder hadde blitt for stor, og det var for få seere til at det ville lønne seg.

The Nine er en helt grei serie synes jeg, underholdende, men falt ikke 100 % i smak hos meg, men fortsatt god underholdning og er verd å se på dersom man ikke har så mye annet å ta seg til.
Sitat av tnt
Hva er sammenligningen med Studio60?
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg mer i baner med Prison Break osv. Men er "sånne" serier som virker bra og som man må se. Studio60 nevnte jeg fordi det også er en ny serie som starter, også påpekte jeg at jeg ville se den og.

Men at The Nine har blitt lagt ned etter en sesong i USA trenger heldigvis ikke bety at slutten er dårlig.