Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2137
Noen som vet om noen bra båtspill eller bilspill. Noe alla Microsoft Flight simulator.
Ikke sånn race, men litt mer cruising hvis jeg kan kalle det det! Ikke skytespill.
Båtspill: Ship_Simulator_2006

Bilspill: Flat out 2 eller crc 2005

Mine favoritter..
Hva går ship simulator ut på da?
Og kjøre en haug forskjellige båter fra en destinasjon til en annen. akkurat som FS egentlig bare med båt.
båt spill: Ports off call er en god gammel klassiker, tror den finnes i en oppdatert versjon også
Er det sånn over hele verden eller? Sån som FS. At du kan fly fra Flesland til Kreta for eksempel?
Sitat av fulloggal
Er det sånn over hele verden eller? Sån som FS. At du kan fly fra Flesland til Kreta for eksempel?
Vis hele sitatet...
SØk, SØK litt er du snill!

http://www.shipsim-secure.com/ var første google-treff.
Sitat av SpideQ
Båtspill: Ship_Simulator_2006

Bilspill: Flat out 2 eller crc 2005

Mine favoritter..
Vis hele sitatet...
....litt off topic, men er det noen som husker "ports of call" (tror jeg det heter)ruuulte max, hvertfall for 15år siden
Sitat av wrap
....litt off topic, men er det noen som husker "ports of call" (tror jeg det heter)ruuulte max, hvertfall for 15år siden
Vis hele sitatet...
herregud...

Sitat av exuz
båt spill: Ports off call er en god gammel klassiker, tror den finnes i en oppdatert versjon også
Vis hele sitatet...
Ports of call er vell mere en "ship broker sim" enn en båt simulator. ship simulator 2006 som nevnt over her erjo, akkurat,en båtsimulator, dvs like kjedelig, eller gøy, altettersom hva du liker du finner den iallefall hvis du reiser til pirat bukta
Sitat av fulloggal
Noen som vet om noen bra båtspill eller bilspill. Noe alla Microsoft Flight simulator.
Ikke sånn race, men litt mer cruising hvis jeg kan kalle det det! Ikke skytespill.
Vis hele sitatet...
Ser du ikke hva du har skrevet? Båtspill eller bilspill Beklager hvis de flyspillene var krigspill, siden jeg ikke har noen erfaringer med de spillene. Men siden du skrev bilspill i posten din så gikk jeg ut i fra at du hadde lyst på det.
OMG! dette blir jo bare tull. du skal ha Ship simulator 2006. legg til i piratbukta og loss over det spillet. Innstaler det og spill...
Prøv Ship simulator 2006, det er reservert til begrenset område. Grafikken er upåklagelig, men "været" og bølgene er elendig. Båtene beveger seg fint men det er dårlig simulert sjøgang...
Det er begrenset med add-ons til dette spillet...

Virtual sailor er blitt god på simulering av bølger, og grafikken er ok, og det er lett og legge til add-on båter og add-on Scenery....

link til Shipsimulator 2006 offisielle hjemmeside: http://www.shipsim-secure.com/

Link til Virtual sailor: http://www.hangsim.com/vs/

add-on til VS: http://www.virtual-sailor.net/vsn/
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Tenker du på spill eller simulatorer?
ER formålet å bruke keyboardet, eller en FM radio?

I så fall finnes det RC simulatorer som er -MEGET- gode.

Real Flight 2006 Ctrl+C www.google.com Ctrl+V [Enter]

Ellers finner man mange andre gode simulatorer som Reflex og Aerofligth Pro Deluxe.
Bil simulator husker jeg ikke navnet på, men om du søker et sted uten for formet, er du garantert å finne et svar.

Nå snakker jeg om RC(Radio Controlled) Simulator, der Real Flight gir deg muligheten til å utforske over 60 000 square miles, cockpit mode, chase mode og manual.
Man kan også bytte zoom fra Auto til Allways keep ground controll og manual zoom.
Dette er bare ètt av de få godene som jeg synest har vært det beste programmet.

Har både Reflex og Aeroflight, men Real Flight var jeg maksimalt fornøyd med ut i fra de innstillingene man kunne gjøre.
Med Realflight medfølger det også en usb rc-controll. Tipper en slik pakke ligger på 1900.

Det er forøvrig ikke noe poeng i å laste ned BARE simulatorne, selv om du finner dem på nett. Alle krever sin usb interface, noe de klart har gjort for sikkring mot pirat kopiering..

RC-bil simulator og båt, faktisk - vet - jeg at finnes, men husker ikke navnet.
Uansett har jeg ikke helt sett det store poenget med å gidde å invistere i noe som koster like mye som en RC bil. Kræsje gjør man èn eller anne gang uansett.

Om det ikke var RC du tenkte på overhodet, er micosoft sitt nye flight sim et godt alterativ. Der har man også mulighet for å koble din egen radio til, og fly med samme stikkene som man bruker til rc-fly.