Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 687
Vet ikke helt hvilken eksakt hvilken kopimaskin dette gjelder, men det er en kopimaskin med A3 og A4-papir

Sånn rent hypotetisk sett. Om jeg har scannet noe på kopimaskina, og den nekter skrive det ut og lager rare lyder, og det kommer masse bilder av telefoner og kopimaskiner på kopimaskindisplayet, hva skjer da? Og om jeg da slår den av med I/O-bryteren, og i tillegg bare for å være helt sikker drar ut strømmen, hva skjer da? Og når den da blir startet mandag morgen og reparert, hva skjer da? Kommer det som ble scannet fredag ut av kopimaskina?
Nei, så langt jeg har erfart med kopimaskiner så vil det ikke komme noe ut på mandag. Bortsett fra muligens en eller annen form for feilrapport.
Jeg elsker sånne som deg som kan berolige meg med få ord tanz mit mir tanz mit mir
Tør jeg spørre hva du kopierte?
tipper han prøvde å kopiere penger
Ja, tenkte jeg skulle bli styrtrik på å forfalske penger med en svarthvitt kopimaskin
Sitat av Waffel
Jeg elsker sånne som deg som kan berolige meg med få ord tanz mit mir tanz mit mir
Vis hele sitatet...
Det kan jo hende at arket har kilt seg fast i maskina. Da er det en kjangs for at det ligger et ferdig kopiert ark inne i maskina som servicepersjonell finner hvis de skal kikke på den. Det skjedde et par ganger med meg på ungdomskolen, jeg bare vippa opp lokekt på maskina og fant akret nedde maskina og dro det ut.