Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 12850
Sitat av soetnos@dANI
Hehe, Du kom meg i forkjøpet Bjølg

Men å slite seg ut på å rive opp en brusautomat er jo bare forgjeves når automaten har kun 20,-
Dessuten så er det vanlig å tømme automaten for penger selv om automaten er full. Ta heller å buff en spilleautomat. Så får du mer cash, pluss du får råd til å kjøpe mye brus. Hvis ikke den også er tømt da...
Vis hele sitatet...

ehh,,,,

hørt om vekslepenger?

Den lokale brusautomaten i my street har seddelingang/utgang... regner med at det er endel vekslepenger innabords i den.

Jeg har forresten den enkleste metoden for å åpne brusautomater...:

Min gamle Acer 915P-data fra omkring 1988 har en slags harddisklås... Nøkkelen til denne er som på brusautomatene fra Coca Cola... Jeg har åpnet mangen automater med denne nøkkelen...

Brusautomater er walk in the park...
Hva koster en slik nøkkel da om jeg tør spørre
Hvor får man tak i batteri drevet vinkelsliper da?
▼ ... over et år senere ... ▼
du betaler et depositum til the ccc og får en automat på døra, de skal riktig nok ha pengene som du legger på automaten og det er litt vansklig og bestille den på et firma, i og med at de må inn i huset ditt og fylle den på. in the end er vel det eneste du tjener på og få den (om privatpersoner kan bestille ).
at den er nermere deg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
haha lykke til med å stjele automaten for den er tung som bare det du må bruke en truck eller krane for å løfte den dette vet jeg for jeg jobber hos coca cola drikker norge
Sitat av colamann
haha lykke til med å stjele automaten for den er tung som bare det du må bruke en truck eller krane for å løfte den dette vet jeg for jeg jobber hos coca cola drikker norge
Vis hele sitatet...

tviler på at du jobber i coca cola ut i fra formuleringen din å tyde

No offence!

men om du gjør det så kan du vell svare godt folket om det er alarm or what not i maskinene deres da ?
Huff, huff er ikke jeg kjip. Kom på skolen ville ha en cola. Hadde bytta bokse, ingen ting i lommene. Hmmm, jeg stappa dopapir opp i hullet hvor vekslepengene kommer ut. Senere neste dag gikk jeg til automaten og tokk ut dopapiret, WHOHOOO! Nokk penger til to cola. Rottene meg.
Sitat av estragon
Huff, huff er ikke jeg kjip. Kom på skolen ville ha en cola. Hadde bytta bokse, ingen ting i lommene. Hmmm, jeg stappa dopapir opp i hullet hvor vekslepengene kommer ut. Senere neste dag gikk jeg til automaten og tokk ut dopapiret, WHOHOOO! Nokk penger til to cola. Rottene meg.
Vis hele sitatet...
i like your style
Gratz, dere tok opp en 3 år gammel tråd! : D
Sitat av turock
Litt offtopic, men noen som vet hvor man får kjøpt cola automat? Har funnet coca cola kjøleskap til salgs, men ikke automat.
Vis hele sitatet...
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...22&WT.svl=Link
Det er også mulig å kjøpe automaten av CCC, dersom man ønsker å styre penger og brusinnhold selv. Noe jeg regner med gjelder for de fleste her.

Var det jeg fikk til svar da jeg ba om nøkkelen til automaten på jobben, siden påfyllingsmannen hele tiden glemmer å nullstille telleren. Så man får "Utsolgt" selv om den er halvfull.
Bruker de counter for å holde styr på om brønnen er tom? Høres lamt ut.
</OT>
Sitat av SteinIng
tenk å ha en brusautomat på rommet *drømme*
Vis hele sitatet...

Selges på gooba
▼ ... noen måneder senere ... ▼
du finner det hullet som pengene kommer ut så vesidenav der er det en firkantet dingseboms med 3-4 skruer så skrur du opp den og putter hånna inn der me en kniv og skjærer hull i posen som henger der,jeg og en kompis gjorde det,fikk godt over 400 kr
du kan jo først se hvor mye penger det er i den da, hvis jeg ikke husker helt feil så trykker du på knapp nr. 4. 2. 3. 1, da kommer du inn på en meny hvor du kan se hvor mye det er i den ogsånt og de nye med glass vinduer er bare til å stikke hånde inn og holde igjen den luke til du får pengene til bake og da får du to bruser til prisen av en

http://video.google.com/videoplay?do...13238711939702
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Sitat av Mathiasbk
du kan jo først se hvor mye penger det er i den da, hvis jeg ikke husker helt feil så trykker du på knapp nr. 4. 2. 3. 1, da kommer du inn på en meny hvor du kan se hvor mye det er i den ogsånt og de nye med glass vinduer er bare til å stikke hånde inn og holde igjen den luke til du får pengene til bake og da får du to bruser til prisen av en

http://video.google.com/videoplay?do...13238711939702
Vis hele sitatet...
Den feilen er fikset på de nyeste automatene (glass). Hadde det på skolen for et år siden ca. brukte ofte 2-brus-knepet. Men så gikk det til helvete og det ble: Ta 1 betal for 2!