Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  190 48952
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Gikk du vidre å så noe av dette gamle militær utstyret?
Vis hele sitatet...
Nei (som besvart tidligere), men jeg så at det var en gang videre innover, som jeg i ettertid har fått høre at leder videre inn til andre rom i torpedobunkeren. Som blant annet inneholder utstyr som dette:
http://farm3.static.flickr.com/2603/4129353996_c7dff470ac.jpg
(Bilde hentet fra MrNorUe på forumet, fra flickr)



VG kommer med sak i morgen (på nett etter hva jeg har forstått).
Aftenposten jobber også med en artikkel, som mulig også kommer i morgen

Inngangen er forresten midlertidig låst av Forsvaret/Forsvarsbygg.
Sist endret av Thoryllo; 13. juli 2011 kl. 19:29.
Sitat av Jerazol Vis innlegg
Dette blir jo bare for tåpelig. At du, etter å ha blitt tatt med buksa nede i å forsøke å fremstille det at du har tatt deg inn i ett museum og funnet museumsgjenstander som noe sensasjonelt, fremdeles sitter og forsvarer vinklingen din viser vel bare at dette er et tullingforum som jeg kjenner jeg blir litt flau over å ha deltatt på.
Du får ha lykke til med dine neste museumsraid. Jeg tror heller jeg skal finne meg en bedre plass å kommunisere med likesinnede.
Vis hele sitatet...
Vel, dersom du er såpass flau kan du vel bare la være å besøke nFF?
Ettersom du tydeligvis liker å flame trådstarter uten å ha lest hele tråden tviler jeg på at du vil bli savnet i betydelig grad.
De fleste oppegående brukerne finner denslags temmelig irriterende.

Før noen flere åpner bæsjeposene sine og gjør seg klar til å kaste: Vennligst les HELE tråden først. Da slipper Thoryllo å gjenta seg i det kjedsommelige!

Og èn ting til: Hva faen hadde dere forventet dere? At disse torpedoene bare skulle vært stuet inn i en gammel potetkjeller?
Til og med idioter burde klare å tenke seg til hva slags anlegg det var snakk om.

Sitat av felix_poker Vis innlegg
Ikke skjønner jeg hvorfor du tar dette så personlig, men du må selvfølgelig gjerne forlate forumet
Vis hele sitatet...
Se på hva slags tråder han har opprettet, det er kun to UE-tråder.
Motivene kan være så mange.

Man ser ofte en tendens til at utøvere av UE rakker ned på hverandre etter at de har sett litt for mye på rivaleriet mellom skattejegere på TV.
Ville det ikke vert mye enklere å bare kontaktet museet eller politiet fra starten av?
Beste løsningen om du er ute etter å sikre unger fra å falle eller hva du nå sa.

Tips: Sjekk hva du bryter deg inn i, før du faktisk gjør det.
Hvorfor kan ikke alle bare være positive og begeistret som vi var tidligere i tråden?

Trådstarter ville bare vise hva han fant, stakkar..
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Tips: Sjekk hva du bryter deg inn i, før du faktisk gjør det.
Vis hele sitatet...
Bryte seg inn? Hele poenget hans var jo at det ikke var sikret. Les tråden neste gang kanskje.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Bryte seg inn? Hele poenget hans var jo at det ikke var sikret. Les tråden neste gang kanskje.
Vis hele sitatet...
bryte
verb trans. bryte ( bryter - brøt / brøyt - brutt) ['bɾyːtə]
1 brekke, rive over
bryte en kvist
2 overskride
bryte en grense

Hele poenget var at det er et museum. Har du lest tråden?

Lei av noen av de mange UE-kidsa som tror dem kan gå over alt bare fordi det ikke er låst. Ødelegger gjør dem og.
Sist endret av henrikxt; 13. juli 2011 kl. 21:27.
Sitat av henrikxt Vis innlegg

Tips: Sjekk hva du bryter deg inn i, før du faktisk gjør det.
Vis hele sitatet...
Tips: Les og forstå innholdet i tråden før du trekker forhastede og feilaktige konklusjoner.
Du fremstiller dette som innbrudd, noe det slettes ikke er!
Både Thoryllo selv og Felix_poker har gjort det klinkende klart; det er ikke blitt utført noe innbrudd!

Hva må til for at dette faktisk skal trekke inn i skallen på enkelte? Må man skrive det med blokkbokstaver på en torpedo som så slippes fra ytterste del av jordens atmonsfære og ned i knollen på hver enkelte tulling som ikke gidder å få litt oversikt over fakta før det postes?
Joda, alt etter hva du legger i definisjonen av innbrudd.

Men du forstod tydeligvis ikke hva jeg mente, jeg kan skrive det litt tydeligere bare for deg.

Poenget var at han burde sjekke hva han tar seg inn i før han faktisk gjør det, eller går ut med bilder av torpedoer. Tviler på at han faktisk visste at det var et museum han tok seg inn i. Research er gull.

Er thyrollo for respektert her inne til at det faktisk lar seg gjør å påpeke feil?
Sist endret av henrikxt; 13. juli 2011 kl. 21:46.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Joda, alt etter hva du legger i definisjonen av innbrudd.

Men du forstod tydeligvis ikke hva jeg mente, jeg kan skrive det litt tydeligere bare for deg.

Poenget var at han burde sjekke hva han tar seg inn i før han faktisk gjør det, eller går ut med bilder av torpedoer. Tviler på at han faktisk visste at det var et museum han tok seg inn i. Research er gull.

Er thyrollo for respektert her inne til at det faktisk lar seg gjør å påpeke feil?
Vis hele sitatet...
Jeg forstod godt hva du mente, men jeg mener at du tar feil og bedriver ordkløveri som ikke endrer sakens kjerne (refererer til poster av Thoryllo, Felix_poker og Turbolego).
Hvilket er at han fant noe han trodde var ekte torpedoer som ikke var forskriftsmessig sikret, mens han bedrev UE.

Du kan godt påpeke feil, men å "kaste bensin på bålet" ved å fremstille folk som vandaler og nærmest som innbruddstyver blir i det drøyeste laget.
Sist endret av Knask; 13. juli 2011 kl. 22:08.
En veldig fengende tråd, er bare så utrolig synd at noen bare er ute etter og flame trådstarter, det kan de holde seg for gode til.

Dette forumet mangeler bare en ting, og det er kommandoen "voteban" for og fjærne kranglefanter.
Skjønner ikke hva folk syter for. Det var et bra funn uansett, og blir interessant å se hva som skjer videre.

Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Dette forumet mangeler bare en ting, og det er kommandoen "voteban" for og fjærne kranglefanter.
Vis hele sitatet...
Tror en slik funksjon kunne blitt misbrukt ganske fatalt..
Sist endret av Månemann; 13. juli 2011 kl. 22:38.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
En veldig fengende tråd, er bare så utrolig synd at noen bare er ute etter og flame trådstarter, det kan de holde seg for gode til.

Dette forumet mangeler bare en ting, og det er kommandoen "voteban" for og fjærne kranglefanter.
Vis hele sitatet...
Må si meg veldig enig.
Dette forumet har bare noen få som bidrar med reell UE, de fleste av disse er svært gode, thoryllo er en av disse, han har skapt flere gode tråder med gode fotos av gode objekter.

Dere som skjeller ut TS her er ikke kvalifiserte. Dere kan rett og slett ikke bruke dere på de få som bidrar, da dør forumet. Bidra selv istedet.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Dette forumet mangeler bare en ting, og det er kommandoen "voteban" for og fjærne kranglefanter.
Vis hele sitatet...
Det var ikkje så dum ide, en mulighet der brukere (ikkje bare mods) har mulighet til å stemme på å banne brukeren av troll innlegg. Der brukeren blir utestengt i f.eks ei uka, hvis han får mer stemmer enn f.eks 60% av antall brukere som har deltatt i tråden, eller minimum f.eks 15, hvis det er under 15 stk som har deltatt.
Alle som har spilt noen source games (TF2, CS-serien, Left 4 Dead (2), etc...) burde vite at en voteban-funksjon er hjernedødt.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Alle som har spilt noen source games (TF2, CS-serien, Left 4 Dead (2), etc...) burde vite at en voteban-funksjon er hjernedødt.
Vis hele sitatet...
Har dessverre ikkje spilt noen av disse spillene. Men må spørre: Er du imot demokrati? Får slik jeg ser det så er dette en ganske så ren demokratisk avgjørelse av hvem som blir utestengt.
Sitat av Knask Vis innlegg
Og èn ting til: Hva faen hadde dere forventet dere? At disse torpedoene bare skulle vært stuet inn i en gammel potetkjeller?
Vis hele sitatet...
Tja, var jo derfor det var så stor begeistring ville jeg tro, det var hvertfall noe sånt jeg tenkte. "wtf torpedoer i skauen?!"

Sitat av Knask Vis innlegg
Til og med idioter burde klare å tenke seg til hva slags anlegg det var snakk om.
Vis hele sitatet...
Så basert på bildene burde vi tenkt: "Dette ser jo ut som Oscarsborg festning"?
Er du morsom?
Sist endret av Archj; 13. juli 2011 kl. 22:53.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Har dessverre ikkje spilt noen av disse spillene. Men må spørre: Er du imot demokrati? Får slik jeg ser det så er dette en ganske så ren demokratisk avgjørelse av hvem som blir utestengt.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg er ikke i mot demokrati (???), men folk blir valgt til å administrere nettstedet fordi de har vist at de klarer å luke ut innlegg/tråder/personer som ikke egner seg. Å gi alle rettighetene til å gjøre dette er å be om bråk, for man vet at folk kommer til å misbruke det.

Bruk heller "Rapporter Regelbrudd"-knappen .
Støtter Thoryllo, slikt burde ikke stå usikret, samme om det var på en annen manns eiendom, utifra det jeg forstod så var det ikke noen nevneverdige hindre han måtte ta seg igjennom for å komme seg dit. Hvis ikke jeg tar heeeelt feil så er det vel en eller annen lov som gir eier av området ansvaret for eventuelle ulykker på området hvis det ikke er godt nok sikret, selv om det er snakk om uvedkommende.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Har dessverre ikkje spilt noen av disse spillene. Men må spørre: Er du imot demokrati? Får slik jeg ser det så er dette en ganske så ren demokratisk avgjørelse av hvem som blir utestengt.
Vis hele sitatet...
Jeg synes at denne voteban funksjonen har funket bra, har bare spilt CSS da, men er stor forskjell på spill og forum så jeg kan ikke se for meg at dette kan bli en vellykket løsning på noen måte, for lett å utnytte. Og som du sa tidligere, vi er da tilhengere av demokrati herunder at alle skal få si sin mening.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Har dessverre ikkje spilt noen av disse spillene. Men må spørre: Er du imot demokrati? Får slik jeg ser det så er dette en ganske så ren demokratisk avgjørelse av hvem som blir utestengt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke slik at rent demokrati er best i alle sammenhenger. Vi har ikke folkeavstemninger om hvem som skal straffes i domstolene, vi lar utvalgte, kyndige personer dømme de. Det samme gjelder for moderatorer på et forum.

/off-topic
Sist endret av bronze; 13. juli 2011 kl. 22:57.
Herrefred, dette tar jo helt av. Fyren har vært dønn ærlig fra starten, han sa han fant en usikret inngang hvor det da befant seg torpedoer. Hvorvidt disse er museumsgjenstander eller ikke er da totalt irrelevant, med tanke på at han ikke akkurat kom med påstander som sa at disse garantert var et del av et skjult torpedolager e.l. Fyren fant en usikret inngang som burde være sikret, end of story.

Til å være et forum bestående av det jeg regner med er mest gutter kan dere være noen skikkelige damaqueens til tider.
Sist endret av Nerdefruen; 13. juli 2011 kl. 23:03.
Til alle som mener dette kan kalles "innbrudd"; jeg har snakket med en advokat, som mente at det juridisk sett ikke er innbrudd om døren/luken står ulåst. Det betyr ikke at det er fritt frem å ferdes der, men det er ikke innbrudd, og i værste fall straffes med bøter. Bortvisning fra stedet er vanlig praksis. Dette selvfølgelig forutsatt at man ikke tar noe eller ødelegger noe. Dette er en enkelt jurists tolkning av loven og gjengivelse av vanlig rettspraksis, så det er ikke en absolutt fasit, men det styrker det jeg ser på som logisk; med mindre du faktisk bryter deg inn (knuser dør, dirker opp lås etc. eller i det minste låser opp med en nøkkel som ikke er din) så er det ikke innbrudd.
Se der ja, jeg tok gjerne feil i min definisjon av innbrudd.

Dæven så folk tok av, eneste jeg ville si var at det lønner seg å sjekke hva man tar seg inn i. Da hadde man sluppet hele saken rundt torpedoene.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Se der ja, jeg tok gjerne feil i min definisjon av innbrudd.

Dæven så folk tok av, eneste jeg ville si var at det lønner seg å sjekke hva man tar seg inn i. Da hadde man sluppet hele saken rundt torpedoene.
Vis hele sitatet...
Greit nok det, men en annen ting som gjør meg irritert er hvordan gutta på Milforum har reagert på det hele ved å blandt annet referere til Thoryllo som "Mr.Attentionwhore". Hadde stor respekt for gutta på milforum før nå, etter nå så er dem ikke vært pikslene brukernavnet dems vises på... Dette gjelder kun de som viste en særskilt barnslig oppførsel. Viktig å ikke dra alle under en kam...

Jeg holder også med Nitrofis forklaring ang idioter og logisk tankegang der han kritiserte for research utsagnet. For å gjøre det litt enkelt:

Torpedoer=slike man sprenger skip med i denne sammenheng.
Sprengt skip= Skip av matriallistisk eller strategisk verdi, i denne sammenheng militære, eller handels (konvoi) skip

Torpedoer+Sprengt skip= Hav/kyst
derfør behøver man ikke å være kvantefysiker for å tenke seg at det ikke var rundt Femunden man fant dette "torpedolageret"

Ellers så får dere ha en fin kveld.
Milforum gutta: UE er mer en bare en forkledning av begrepet "innbrudd"!!
Norskehesten
Alden's Avatar
Vel skjønner begge sider. jeg syns det er litt rart at han driver å lurer rundt området til "Oscarsborg" uten å lissom skjønne at han kanskje fant en "ukjent" inngang til dette. Første innlegget til TS virker som at han "random" fant ett hull i bakken i norge og fant 5-6 torpedoer. Ofc gir dette spenning i UE og Militær miljøet osv. Så kommer meldingene inn om at dette er ikke var så random. Han burde vist at han var i området til "Oscarsborg" og at han faktisk kanskje var på jakt etter en ukjent inngang til "Oscarsborg".

Men unansett. Quess what, han fant faktisk en inngang og kom over torpedoer. Det i seg selv er en stor besymirings sak. Oscarsborg er kanskje ikke så gjennomtenkt som det skulle vært. Her snakker vi om en åpen dør til mye mer enn noen torpedoer.

men TS sa dette:
"Det var en gang videre inn fra dette rommet. Men siden et lufteanlegg sto og gikk der inne, gikk vi ikke lengre inn med tanke på sensorer, kameraer, vakter osv.. "

Han viste hvor han var og ble overrasket over hva han fant. Han ville bare dele sin overraskelse, men han sa greit i fra at luken "ikke" var låst og det var hans agenda med denne tråden.

bra at du deler dette med media. Forsvaret har gjort en stor glipp ved å overse noe slikt når det gjelder norske skatter og våpen
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Lei av noen av de mange UE-kidsa som tror dem kan gå over alt bare fordi det ikke er låst. Ødelegger gjør dem og.
Vis hele sitatet...
Den seriøse urbane utforsker vil aldri fucke opp noe eller ta med seg noe fra de ulike stedene de besøker.

Å jeg ser forresten ikke på meg selv som en UE-kid.

Grunnen til mange slike steder blir herpet kommer av at sånne "randoms" finner ut hvor slike steder er og drar ditt for lage faenskap.
De forstår virkelig ikke hva greie med UE er.
Det er også derfor mange av oss ikke alltid vil si hvor vi finner de ulike stedene pgr av at en del mennesker bryter med hovedregelen når det gjelder UE. “Take only photographs, leave only footprints.”

http://en.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration

Sitat av Knask Vis innlegg
Før noen flere åpner bæsjeposene sine og gjør seg klar til å kaste: Vennligst les HELE tråden først. Da slipper Thoryllo å gjenta seg i det kjedsommelige!

Og èn ting til: Hva faen hadde dere forventet dere? At disse torpedoene bare skulle vært stuet inn i en gammel potetkjeller?
Til og med idioter burde klare å tenke seg til hva slags anlegg det var snakk om.
Vis hele sitatet...
Snakk om skivebom.

Det blir for dumt av deg, eller kanskje på grensen til tragisk når du begynner og kalle folk for idioter fordi folk ikke tenkte på den festningen eller what ever. Når de fikk se bilder av torpedoer.

Å en del UE kan faktisk og blir faktisk uført på slike museums området prg av gammel historie.
Men man bør opplyse at eventule bilder man har tatt der faktisk er tatt på et museum og ikke hause opp stemningen unødvendig slike det er gjort i denne tråden. Jeg trodde det virkelig var et veldig godt funn, men det viste seg dessverre og være for godt til og være sant.

Å hvordan kan du egentlig kommer her som en eller annen svær kar og si at slike ting ikke kan skje.
Du vet da ikke hva folk har i kjelleren eller eventuelt hva som finnes under den og den byggningen.

Ta deg en titt på denne serien her så vil du fort blir overrasket over alt som finnes under diverse byggninger/fjell osv.......

Cities of the Underworld S02E13 Secret Soviet Bases 1 of 3.avi
http://www.youtube.com/watch?v=QcLbm...eature=related

Cities of the Underworld S02E11 Stalin's Secret Lair 1 of 3.avi
http://www.youtube.com/watch?v=doP88...eature=related

Cities of the Underworld S01E03 Hitlers Underground berlin PART 1
http://www.youtube.com/watch?v=3e_qCGLn89Y

Cities of the Underworld - New York 1/5 [Quality]
http://www.youtube.com/watch?v=nv5QJ...eature=related
Sist endret av UrbanFreak86; 14. juli 2011 kl. 03:43.
Sitat av Archj Vis innlegg
Tja, var jo derfor det var så stor begeistring ville jeg tro, det var hvertfall noe sånt jeg tenkte. "wtf torpedoer i skauen?!"



Så basert på bildene burde vi tenkt: "Dette ser jo ut som Oscarsborg festning"?
Er du morsom?
Vis hele sitatet...
Da vil jeg ønske deg og dine nærmeste lykke til videre i livet.
Det må være utrolig belastende å ikke være i stand til å tolke informasjon uten å måtte forvrenge den for å sverte andre mennesker først.

For å være ærlig vet jeg ikke hva du du burde ha tenkt, men fra mitt ståsted virker det logisk å konkludere med at dette kunne hatt sammenheng med forsvaret på en eller annen måte, museum eller ikke.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg

Ta deg en titt på denne serien her så vil du fort blir overrasket over alt som finnes under diverse byggninger/fjell osv.......

Cities of the Underworld S02E13 Secret Soviet Bases 1 of 3.avi
http://www.youtube.com/watch?v=QcLbm...eature=related

Cities of the Underworld S02E11 Stalin's Secret Lair 1 of 3.avi
http://www.youtube.com/watch?v=doP88...eature=related

Cities of the Underworld S01E03 Hitlers Underground berlin PART 1
http://www.youtube.com/watch?v=3e_qCGLn89Y

Cities of the Underworld - New York 1/5 [Quality]
http://www.youtube.com/watch?v=nv5QJ...eature=related
Vis hele sitatet...
Den øvre delen av posten din syns jeg var ganske bra så jeg velger å tildele deg et kp for dette.
Det er en holdning som burde adopteres av alle UE-entusiaster.

Men se på listen du ramset opp, legg til Oscarsborg og deretter let etter èn feil på listen.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så førte det til noe bra uansett
Fett. Dette blir det KP av.
Virker litt merkelig, quote:

"– Hvor lenge hadde nødutgangen stått åpen?

– Vi har gode rutiner på kontroll av ting som dette, og er temmelig sikre på at den kun har stått slik i et par dager, svarer Jentoft, som i sine fem år i Forsvarsbygg aldri har hørt om noe lignende.

"

Den har sikkert vært åpen i åresvis uten at noen har oppdaget det. Men alle statlige medarbeidere mestrer jo kunsten å bortforklare.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Egentlig ganske hysterisk hvordan det ender med at forsvaret er noodt til aa takke Thoryllo og gjengen for aa ha brudt seg inn paa forsvarets omraade. Ikke misforstaa, jeg stootter UE, men om de hadde gaatt rett til forsvaret ville de nok faatt store mengder kjeft, kanskje ogsaa en bot

OT: Det viser seg plutselig at Droobak og omegn bugner av kule UE-omraader! Bodd her hele livet uten aa tenke spesielt paa det
Sitat av Detectable Vis innlegg
Men alle statlige medarbeidere mestrer jo kunsten å bortforklare.
Vis hele sitatet...
Dette er en egenskap som desverre ikke bare begrenser seg til statlige medarbeidere. Hat mot stat, hat mot privat.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av EoT Vis innlegg
Hat mot stat, hat mot privat.
Vis hele sitatet...
= hat? *titegn*
Ville tatt de med meg jeg

Bare å tenke seg hvor mye de ville gått for på auksjon hos qxl

Nei, jeg er ikke suicidal
Sist endret av KevinNice; 14. juli 2011 kl. 11:56.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Ville tatt de med meg jeg

Bare å tenke seg hvor mye de ville gått for på auksjon hos qxl

Nei, jeg er ikke suicidal
Vis hele sitatet...
Tror du hadde fått uventet besøk av KRIPOS før du hadde rukket å solgt dem...

Edit: @Thoryllo, har du fått noe kjeft fra noen? Eller kun ros?
Sist endret av ZELDUR; 14. juli 2011 kl. 11:59.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Tror du hadde fått uventet besøk av KRIPOS før du hadde rukket å solgt dem...

Edit: @Thoryllo, har du fått noe kjeft fra noen? Eller kun ros?
Vis hele sitatet...
Kun ros også fra forsvaret og forsvarsbygg som ikke tør å være noe annet enn takknemlige.

NRK ringte nettopp og vil ha intervju med meg på radio om Urban Exploring... hva skjer med at media rager!?
Forsiden av www.sol.no gitt, nå tar det av her
Da er de største allerede ute med det ja, får snakke i radioen nå Thoryllo så har vi noe spennende og høre på i sola
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Kun ros også fra forsvaret og forsvarsbygg som ikke tør å være noe annet enn takknemlige.

NRK ringte nettopp og vil ha intervju med meg på radio om Urban Exploring... hva skjer med at media rager!?
Vis hele sitatet...
Gjøre slik at enda flere begynner med Urban Exploring, som medfølger at det blir mye mer stjeling, hærverk o.l på steder.
Sist endret av Donkeybrain; 14. juli 2011 kl. 13:02.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
NRK ringte nettopp og vil ha intervju med meg på radio om Urban Exploring... hva skjer med at media rager!?
Vis hele sitatet...
Agurktid. Det samt at det er snakk om ungdommer. Bare vent til de kan hause opp hvor farlig det er og at man kan dø av idiotiske valg, ref "planking".
Ja, alternativet er vel at "husokkupantene" flytter inn i de "stedene".

http://oslopuls.aftenposten.no/byliv/article571919.ece
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Kun ros også fra forsvaret og forsvarsbygg som ikke tør å være noe annet enn takknemlige.

NRK ringte nettopp og vil ha intervju med meg på radio om Urban Exploring... hva skjer med at media rager!?
Vis hele sitatet...
Si at du kan ha et intervju for litt penger. (Tusen kroner eller noe sånt?)
Synes virkelig dette var spennende å lese!
sjekka ut VG.no, så denne saken og tenkte med en gang "dette må jo være noen fra nFF" :P
Har du tatt betalt for bildene du har tatt? Eller gitt de bort gratis?
Haha, jeg bare "Oi, det her leste jg jo på frek i går!" når jeg kom inn på VG! Drit fett!
Sitat av Settoz Vis innlegg
Har du tatt betalt for bildene du har tatt? Eller gitt de bort gratis?
Vis hele sitatet...
ELLER VG bare "stjal" de fra tråden
Sist endret av KevinNice; 14. juli 2011 kl. 14:42.
Spør nrk om honorar for intervju, du kan få maksimalt 4000 skattefritt i honorar.

Hm... når jeg tenker på det, hadde det vært fett om du la deg på en av rampene og tok et "planking" bilde også...

[EDIT:] sjekk ut kommentarene under artikkelen til vg, ser ut som det kan bli en lang debatt der mellom troll og UE freaks...
Sist endret av Turbolego; 14. juli 2011 kl. 14:42.
hehe der var media inbound! Gikk bare å venta på å se det på vg