Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 963
Kan ingenting om alt
44 1
Hei!
Er det noen som vet om det er mulig å ta backup av MMS meldinger fra en SonyEriksson k810i. ?

Har prøvd med både Mobiledit å myphone explorer men ingen av de har mulighet for å ta backup av MMS, kun SMS.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Kan du ikke legge de inn på datamskinen din da, så lagre de der?
Kan ingenting om alt
Trådstarter
44 1
men hvordan gjør jeg det??
sende det over blåtann funker sikkert.
Kan ingenting om alt
Trådstarter
44 1
nix... Det virker som om det ikke er noen mulighet for å ta backup av MMS fra Sony Ericsson...!
Du har vell lednig som går mellom mobilen og usb inngangen på dataen din? Overfør bildene gjennom der da.
Kan ingenting om alt
Trådstarter
44 1
Denn fungerer sikkert.. men selfølgelig ikke på min telefon!
Sitat av xquirtz Vis innlegg
Denn fungerer sikkert.. men selfølgelig ikke på min telefon!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke på din telefon?
Har du prøvd?
Er det så jævla vanskelig og lagre bildene/innholdet i mms'en, koble tlf til dataen med kabel og overføre dem? Har da gjort dette med alle mine tlf'er, og ser ikke det store problemet.
Kan ingenting om alt
Trådstarter
44 1
Er det så jævla vanskelig og lagre bildene/innholdet i mms'en, koble tlf til dataen med kabel og overføre dem? Har da gjort dette med alle mine tlf'er, og ser ikke det store problemet.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke jævla vanskelig.. det er kjempelett med det hjelper ikke meg med problemet mitt!
Saken er at jeg vil ha MMS'ene med bilde+tekst som en mms slik at ikke bildet "kommer ut av sammenheng". Se for eksempel en finfin vits med et passende bilde, blir ikke helt det samme med bare bildet uten teksten

Hvorfor ikke på din telefon?
Har du prøvd?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvorfor det ikke fungerer, ja har prøvd..
Sitat av xquirtz Vis innlegg
Nei det er ikke jævla vanskelig.. det er kjempelett med det hjelper ikke meg med problemet mitt!
Saken er at jeg vil ha MMS'ene med bilde+tekst som en mms slik at ikke bildet "kommer ut av sammenheng". Se for eksempel en finfin vits med et passende bilde, blir ikke helt det samme med bare bildet uten teksten


Vet ikke hvorfor det ikke fungerer, ja har prøvd..
Vis hele sitatet...
Bra og si det en hel uke etter du la ut posten da! Alt du har sakt er og lagre mms'ene, da er det enten snakk om lyd eller bilde, lagre og overføre til dataen.
Er det så vanskelig og lagre bildet, skrive ned vitsen som står under bildet og kalle selve bildet det som teksten i mms'en var? Nei, tar litt tid.. det gjør det nok, men ser ut som det blir det letteste alternativet.