Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 684
Heisann!

Hvis jeg ville kjøpt en ny telefon istedenfor iPhone 3g'n min, hvilken kunne det vært?

- Ikke noe fra apple.
- Høyt brukergrensesnitt, kan personalisere telefonen, og ikke mye "sperrer" på ting som Apple sine produkter.
- Mange morsomme apps (Isåfall som Appstore til apple og android?)
- Touch skjerm
- Bra musikkavspiller på den.

Jeg så bittelitt på HTC telefonene for en stund siden, men forskjellige kom med forskjellige Android versjoner, er ikke dette oppdateringer for alle? + At det er noen som sa at HTC telefoner var noe drit, hvorvidt det er sant vet jeg ikke.

Jeg så også på Samsung Galaxy S(?), men den lignet veldig på iphone syntes jeg, hva mener dere?

Og siste kriterie: Ikke koste 19.833 ,- (altså veldig dyr.)
HTC Desire (HD).
Haha ingenting koster 20k kroner (unntatt Apple)

Du har:

-Galaxy S (snart kommer S2)
-Desire HD
-LG Optimus X2
-Google Nexus S
-Nokia N8
-Sony Ericsson X12 (Eller X10 mini)

Galaxy S ligner kanskje på iPhone i utseende, men inni og software er noe helt annet.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Takk for svar! de 19.833 var bare et eksmpel på at ikke den skal være veldig dyr! Men skal se på de som er skrevet opp! Takk!
Sitat av Zeco Vis innlegg
HTC Desire (HD).
Vis hele sitatet...
titegn!!!1