Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 7716
Satt og leste igjennom tråden til Lier/Dikemark mentalsykehus i natt....

Selve stedet er ekstremt creepy på natterstid og er utrolig lokkende for folk som kanskje tror det er mer mellom himmel og jord enn det vi faktisk ser, eller for de som liker å få et lite kick av å "bryte seg inn" i forlatte bygninger.

Jeg tenkte da følgende:

- Hva med en nFF tur til Lier/Dikemark? (Det lille som er igjen av Dikemark iallefall)
- Jeg kan fungere som "guide" da jeg har vært der tidligere, i forhold til vei osv. med mindre noen andre vil ha jobben?

Tenkte jeg skulle prøve å lage en liten amatør dokumentar om Lier, og da få filma litt, spess om natta. Prøve da å få sjekket ut alle de nedlagte bygningene + lik-kjelleren som ligger noen hundre meter vest for bygningen på toppen.

Er det noen her på nFF som kunne tenke seg å bli med på en sånn tur?
Sleng dere på tråden her eller send meg en PM.

Hadde vært kult å møte folka bak nickene

Cheers
hvor er dikemark??

har kjempelyst egentlig
Gjest
Trådstarter
Dikemark ligger 10 min ca. utenfor drammen sentrum og Lier ligger jo da igjen en 10-15 min lenger nord igjen.

Om du kjører E-18 til Drammen så ser du en avkjøring til Dikemark.

Dikemark er i dag opperativt på lik linje med Lier, men det er den nedlagte delen som her er interresant. Litt usikker på hvor mye som står igjen av Dikemark i dag, men skal ta med folk og flere videokameraer og sjekke det ut enda en gang.

Joiner du Nes kirkeruiner også ell?
hehe, bor i bergen, så sorry, har jævlig lyst, men er nok ikke mulig
Gjest
Trådstarter
heheh.

Er et godt stykke å dra ja
Jeg er med : D
Gjest
Trådstarter
Fett, da er du nr 2 hittil

Exfernis og mstryme^ er med hittil.
Noen fler?
Sist endret av random39267; 27. april 2009 kl. 00:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei,
ser jeg henger litt etter, men siden det ikke er lagt ut noe regner jeg med dere ikke har iverksatt noe UE ennå.
kunne tenke meg å være med jeg å =) hvilken dato sikter du til?
Har noen av dere noen lure egenskaper vi kan bruke på "raide"

noen fler?
Sist endret av Kristian00; 10. juli 2009 kl. 21:35.
Meg og kjæresten er muligens interessert om det blir noe av det :-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
ser ut til at [COLOR="Red"]Schizofrenic[/COLOR] datt og brakk armene. så det har ikke blitt noe tur ennå..?
uansett, er jeg med når som helst.. bare send melding(o.s)
jeg joiner sikkert hvis det blir no
det blir snart noe, det skal jeg få til.. ordne en slags UE hvis folk blir med.. må bare sette meg til ro først ;P
Jeg er med vis noen fra Kristiansand skal kjøre :P
og det må være i helga :P
tja, hadde vært gøy
Var en runde på dikemark her om dagen, og kikket.
De fleste byggene var i drift, og ingen hadde forfalt nevneverdig.
Mulig vi ikke fant aktuelle "UE" mål....
Så ut som mesteparten av byggene var blitt asylbrakker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Jeg er med vis noen fra Kristiansand skal kjøre :P
og det må være i helga :P
Vis hele sitatet...
Meg og kjæresten kjører fra Kristiansand, så det er bare å sitte på om det blir noe av dette ^^
Jeg kan veldig gjerne joine på det.
Bare få en dato og så må det helst være i helja så jeg ikke trenger å ta fri fra skolen.
Er vel bare å ta tog fra Arendal til Drammen er det ikke?
med mindre noen andre fra nærområdet skal kjøre dit og har en ledig plass.
Jeg kan forsåvidt ta med videoamera som har nattlinse også så man kan filme litt bedre i mørket.
Har også avbitertang hvis det trengs for gjerdene
Damn, jeg starta jo Lier\Dikemark tråden i 2006, å den er fortsatt aktiv
Synd jeg bor i Trondheim da, må jo tilbake en eller anna gang!
Jeg bor i lier, men har aldri vært på lier mentalsykehus eller dikemark, så det hadde vært gøy å dra dit en gang. Vurderer å bli med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
fortsatt interessant..! noen muligheter rundt uka/ene etter høstferien.?
Jeg er med bare kom med en dato
Sist endret av Nordbyjoa; 28. september 2009 kl. 19:23.
kanskje rundt 10. okt anyone?
Gjest
Trådstarter
Japp, jeg datt og brakk begge armene

Hadde nesten helt glemt at jeg starta denna tråden.

10. oktober funker for meg iallefall

Kan ta Lier i samme slengen da
da holder jeg av denne datoen
10. oktober høres veldig bra ut ;-)
10.okt it is..
lage slagplan? noen spesielle områder som skal undersøkes, eller rett og slett alt.? usikker på størrelsen på området..
ser ut til at Schizofrenic blir med, og blir da guiden? hvet hvor vi skal kjøre. skulle du fortsatt ha det kon-fu`rate kameraet?(Schizofrenic)
resten får sendes på PM`? om møteplass den aktuelle datoen..

andre spwesielt intresserte?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Nordbyjoa Vis innlegg
da holder jeg av denne datoen
Vis hele sitatet...
Får sitte på med deg jeg da eller? Hvis ja så er jeg med.
Sitat av zvxsone Vis innlegg
10.okt it is..
lage slagplan? noen spesielle områder som skal undersøkes, eller rett og slett alt.? usikker på størrelsen på området..
ser ut til at Schizofrenic blir med, og blir da guiden? hvet hvor vi skal kjøre. skulle du fortsatt ha det kon-fu`rate kameraet?(Schizofrenic)
resten får sendes på PM`? om møteplass den aktuelle datoen..

andre spwesielt intresserte?
Vis hele sitatet...
Første gang jeg er der så hadde vært kult med guid.



Sitat av kosepaa Vis innlegg
Får sitte på med deg jeg da eller? Hvis ja så er jeg med.
Vis hele sitatet...
Det kan du godt,
Er det mange som reiser eller? Hadde vært litt morro!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Vi blir nok en liten gjeng som drar. Bare å slenge seg med.
Vurderer nesten å kjøre fra Førde, som en liten feire tur, om jeg består oppkjøringen på Mandag!
Sitat av Almenning Vis innlegg
Vurderer nesten å kjøre fra Førde, som en liten feire tur, om jeg består oppkjøringen på Mandag!
Vis hele sitatet...
he he, lappen er digg. men ikke forvent deg altfor meget. selv om det skal bli j** kult.
er nå en H** lang vei å kjøre, btw ville du da valgt å kjøre igjennom sogndal og så?
og 0 jenter som reiser da? vil ikke være eneste jenta som går rundt på et skummelt sted med 20 skumle gutter!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Helenemor Vis innlegg
og 0 jenter som reiser da? vil ikke være eneste jenta som går rundt på et skummelt sted med 20 skumle gutter!
Vis hele sitatet...
Tror det er begrenset hvor mange skumle "gutter" du finner på dette forumet for å være helt ærlig.
Kanskje jeg dukker opp, aldri vert der^^ bor heller ikke så veldig langt unna:P
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Tror det er begrenset hvor mange skumle "gutter" du finner på dette forumet for å være helt ærlig.
Vis hele sitatet...
Man skal aldri si aldri..
Jeg ble overfalt av en skumling på tg som la seg oppå meg å sleika meg i trynet samtidlig som han prøvde å komme ned i soveposen..
så jeg vet ikke jeg:P
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Helenemor Vis innlegg
Man skal aldri si aldri..
Jeg ble overfalt av en skumling på tg som la seg oppå meg å sleika meg i trynet samtidlig som han prøvde å komme ned i soveposen..
så jeg vet ikke jeg:P
Vis hele sitatet...
Det var meg, så da blir det hvertfall en skummel "gutt". Men de 19 andre er sikkert koselige
Jeg er jente og med, om jeg finner noen å sitte på med
fint om de som VIRKELIG(faktisk har planer) sender en PM, så vi har det i orden, så jeg hvet hvem som skal meldes evt.- "jo fler jo bedre?"
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Det var meg, så da blir det hvertfall en skummel "gutt". Men de 19 andre er sikkert koselige
Vis hele sitatet...
Du som heter kosepaa og greier er jeg som er den skumle her



Sitat av Suzanne elita Vis innlegg
Jeg er jente og med, om jeg finner noen å sitte på med
Vis hele sitatet...
Kan sikkert sitte på med meg og kosepaa, regner da med at du bor i oslo siden det står det.
Jeg er med, bare si ifra når. Bor 10 min unna så =)
Sist endret av Dr.Feelgood; 1. oktober 2009 kl. 23:30.
Ellers kjører jeg fra Eidsvoll, og jeg har da plass til endel! typ 4
Kanskje.. Mulig jeg har planer den dagen, men kommer an på når. Jeg er btw jente. Hvis jeg får beskjed på enten PM eller i tråden kan jeg i alle fall vite når om jeg kan
Mulig jeg er med hvis jeg ikke skal noe annet den dagen. Anyway, noen som har plass til én til i bilen sin?
Sitat av Nordbyjoa Vis innlegg
Du som heter kosepaa og greier er jeg som er den skumle her





Kan sikkert sitte på med meg og kosepaa, regner da med at du bor i oslo siden det står det.
Vis hele sitatet...
Jeg bor på løkka vet du
alltid noen som har plass i bilene sine. si hvor dere vil bli plukket opp og få bekreftelse av bilføreren, så ordner det seg vettu..
da dette er årnings, skriver dere "ER MED" og da er det gjort...
Er med!

Bare for å legge litt spenning inn i dette, så kommer jeg til å ta på meg kammo og ghilie suit og luske rundt dere. Kanskje jeg til og med legger ut noen dyre kadavre for å sette "mooden"

Sist endret av BaJa; 2. oktober 2009 kl. 00:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Men da ser det jo ut som det blir årnings på det her. Du har tenkt å "luske" rundt med ghillie suit? Får ta med meg termo-brillene jeg har liggende i skuffen jeg da, bare for å være på den sikre siden.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
termo-brillene
Vis hele sitatet...
Termobriller?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Termobriller?
Vis hele sitatet...
Du har vel sett "varmebrillene" fra Splinter Cell? Er ikke sikker på om "termobriller" blir riktig oversettelse, men you get the point.